
Spoločnosť Asko – Nábytok sa začiatkom roka dočkala personálnych zmien. Na miesto marketingovej riaditeľky pre Českú republiku a Slovensko nastúpila Andrea Štěpánová, ktorá v spoločnosti pôsobila od roku 2017 na pozícii marketingovej manažérky.
Andrea Štěpánová získala bohaté skúsenosti ešte pred svojím nástupom do spoločnosti Asko – Nábytok. V minulosti pôsobila ako marketingová manažérka reťazca supermarketov Billa, kde sa okrem iného podieľala aj na otváraní nových filiálok, pilotných projektov pre EuroBilla či na viacerých spotrebiteľských súťažiach. Niekoľko rokov zároveň zbierala skúsenosti aj ako account manager na strane agentúr ako Jazz Communication a Onyx Company. V minulosti sa osvedčila aj ako skúsený teamleader a svojho tímového ducha plánuje využiť aj pri vedení marketingu v Asko – Nábytok.
Na pozíciu marketingovej riaditeľky nastúpila s jasnou víziou. Jej cieľom je rozvíjať a upevňovať miesto spoločnosti Asko – Nábytok na trhu predajcov nábytku v Českej republike a na Slovensku. „Cieľom komunikačnej stratégie v roku 2020 bude posunúť Asko – Nábytok na prvú priečku vo vnímaní zákazníkov pri výbere nábytku. Chceme zákazníkom ukázať, že v našich predajniach nájdu skvelú inšpiráciu, zákaznícky servis a služby, ako aj poradenstvo pri výbere sedacích súprav, spální a kuchynských štúdií,“ vysvetlila Andrea Štěpánová svoju víziu pre rozvoj marketingovej stratégie v ďalších rokoch.