Diskontný reťazec Lidl prechádza digitálnou transformáciou. Medzi najnovšie inovácie patrí digitálna zákaznícka karta Lidl Plus. Spoločnosť zároveň zvažuje svoj dopad na životné prostredie, na základe čoho zákazníkom ponúkne výhody lojalitného programu bez plastovej kartičky či akejkoľvek ďalšej papierovej komunikácie.
V programe Lidl Plus zákazníci nájdu dvakrát týždenne zľavové kupóny, okrem iného sa v ňom však nachádza aj vyhľadávač predajní a online letáky. V budúcnosti má spoločnosť ambíciu ponúkať v rámci programu aj ďalšie funkcionality, akou je napríklad elektronická účtenka.
„Je to dobrovoľný a doplnkový lojalitný program, ktorým chceme zákazníkom poskytnúť ďalšie dodatočné zľavy a špeciálne ponuky. Nájdu v nej aj ďalšie zaujímavé informácie a v budúcnosti aj ďalšie funkcie,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.
Rovnako ako pri online shope, je Slovensko jednou z prvých krajín, v ktorých diskont zákazníkom ponúkne nové možnosti nakupovania. V poradí je Slovensko siedmou krajinou, v ktorej majú zákazníci Lidla možnosť využívať výhody programu Lidl Plus. Ďalšími krajinami s programom sú Dánsko, Holandsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko a Španielsko.
„O aplikáciu je mimoriadny záujem a doteraz si ju stiahli a nainštalovali desiatky tisícov užívateľov. Jednou z jej predností je rýchlosť a jednoduchosť používania. Naskenovaním digitálnej karty kedykoľvek v procese blokovania tovaru sa automaticky uplatnia všetky aktivované kupóny,“ vysvetlil Peter Gažo, vedúci úseku digital.