logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Lidl prichádza s digitálnou zákazníckou kartou

13. januára 2020
Správy 0
1345
Lidl prichádza s digitálnou zákazníckou kartou

Diskontný reťazec Lidl prechádza digitálnou transformáciou. Medzi najnovšie inovácie patrí digitálna zákaznícka karta Lidl Plus. Spoločnosť zároveň zvažuje svoj dopad na životné prostredie, na základe čoho zákazníkom ponúkne výhody lojalitného programu bez plastovej kartičky či akejkoľvek ďalšej papierovej komunikácie.  

V programe Lidl Plus zákazníci nájdu dvakrát týždenne zľavové kupóny, okrem iného sa v ňom však nachádza aj vyhľadávač predajní a online letáky. V budúcnosti má spoločnosť ambíciu ponúkať v rámci programu aj ďalšie funkcionality, akou je napríklad elektronická účtenka.

„Je to dobrovoľný a doplnkový lojalitný program, ktorým chceme zákazníkom poskytnúť ďalšie dodatočné zľavy a špeciálne ponuky. Nájdu v nej aj ďalšie zaujímavé informácie a v budúcnosti aj ďalšie funkcie,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

Rovnako ako pri online shope, je Slovensko jednou z prvých krajín, v ktorých diskont zákazníkom ponúkne nové možnosti nakupovania. V poradí je Slovensko siedmou krajinou, v ktorej majú zákazníci Lidla možnosť využívať výhody programu Lidl Plus. Ďalšími krajinami s programom sú Dánsko, Holandsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko a Španielsko.

„O aplikáciu je mimoriadny záujem a doteraz si ju stiahli a nainštalovali desiatky tisícov užívateľov. Jednou z jej predností je rýchlosť a jednoduchosť používania. Naskenovaním digitálnej karty kedykoľvek v procese blokovania tovaru sa automaticky uplatnia všetky aktivované kupóny,“ vysvetlil Peter Gažo, vedúci úseku digital.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera