
Spoločnosť Billa štartuje od začiatku februára dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou konceptu bude vzdelávanie a informovania širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi.
„Komplexný dlhodobý program podpory slovenských výrobkov sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi a zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania,“ uviedol pri príležitosti predstavenia konceptu Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR generálny riaditeľ siete supermarketov Billa, Dariusz Bator.
Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. „Slovenskí zákazníci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ tvrdí Dariusz Bator.
Spoločnosť Billa na Slovensku prejavila ambíciu navýšiť podiel predaja slovenských výrobkov o desať percent.