logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Čo sme tento rok urobili pre našu planétu?

5. januára 2020
Komerčné prezentácie - archiv 0
516
Čo sme tento rok urobili pre našu planétu?

Ako konkrétne sa snaha o udržateľnosť prejavuje v podnikaní storočnej rodinnej spoločnosti Mars, ktorá je okrem iného aj výrobcom žuvačiek Orbit, čokoládových tyčiniek Mars, Twix a Snickers, ryže Uncle Ben ‚s alebo krmiva pre zvieratá Pedigree, nám povedala Zuzana Lošáková, corporate affairs director pre Strednú Európu.

Aká je úloha udržateľnosti v obchodnej stratégii spoločnosti?

V spoločnosti Mars sa snažíme rásť spôsobmi, ktoré sú dobré pre planétu, ľudí, ich domácich miláčikov a dobré pre naše podnikanie. Kým udržateľné myslenie a zlepšovanie našich cieľov sú v živote našej spoločnosti už dlho, pred dvoma rokmi sme zhromaždili všetky naše iniciatívy v oblasti udržateľnosti a oznámili náš Plán udržateľného rozvoja pre ďalšie generácie – globálnu stratégiu zahŕňajúcu tri dôležité piliere, nazvanej: Zdravá planéta, Spokojní ľudia a Výživa pre životnú pohodu.

Ktoré segmenty sú v rámci činnosti spoločnosti ovplyvnené cieľmi udržateľnosti?

Náš plán bol vytvorený veľmi  ambiciózne tak, aby nás viedol v každom z našich segmentov, závodov a oddeleniami. V rámci piliera Zdravá planéta pracujeme na znižovaní nášho vplyvu na životné prostredie tým, čo veda hovorí, že je potrebné urobiť, aby sme udržať našu planétu zdravú. Náš pilier Spokojní ľudia sa zas zameriava na zlepšenie pracovného života milióna ľudí v našom dodávateľskom reťazci. Pilier Výživa pre životnú pohodu používa vedu, inovácie a marketing, aby pomohol miliardám ľudí a ich maznáčikom viesť zdravší a šťastnejší život. Každý z našich pilierov má jasne definované ciele, na ktorých pracujeme v našej každodennej činnosti.

Ako sa to odráža v každodennej práci?

Zoberme si napríklad spotrebu energie. Ako zakladajúci člen RE100 sme odhodlaní do roku 2040 získavať 100 % obnoviteľnej elektriny a v 53 % našich priamych operácií už využívame energiu z obnoviteľných zdrojov. V našich závodoch v Mexiku je 100 % našich potrieb elektriny pokrytých veternými turbínami a do roku 2020 bude slnečná energia poháňať 100 % našej austrálskej prevádzky. Ale ak by sme napríklad zostali v Európe: V našej továrni v maďarskom Csongrád-Bokros na výrobu krmív pre domáce zvieratá, sa vďaka optimalizácii teploty sušičky znížila spotreba plynu používaného na výrobu o šesť percent v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Neustále hľadáme inovatívne a udržateľné riešenia pre zlepšenie našej činnosti aj v ostatných krajinách Strednej Európy.

Aké konkrétne kroky ste tento rok podnikli v oblasti udržateľného hospodárstva?

V tomto roku sme pokročili so 6,3% znížením neudržateľného využívania vody v našom hodnotovom reťazci. Usilujeme o jeho zníženie na polovicu do roku 2025. Tiež sme dosiahli nový míľnik v našom Farmer Income Lab: Už vyše 96 000 drobných farmárov v našom dodávateľskom reťazci získalo prístup k zdrojom, správnym poľnohospodárskym postupom a najnovším poznatkom o rastlinách.

Aké sú krátkodobé, strednodobé a dlhodobé ciele udržateľnosti?

Náš Plán udržateľného rozvoja pre ďalšie generácie sa neustále snaží prehlbovať naše dopady a rozširovať našu spoluprácu. Pracujeme na vývoji nových transformačných stratégií pre každú z desiatich najdôležitejších surovín potrebných pre naše produkty. To nám umožní riešiť problémy udržateľnosti, či už ide o emisie skleníkových plynov, nedostatok vody, využívanie pôdy, ľudské práva alebo príjem, ktorý dosahujú ľudia v našom dodávateľskom reťazci.

„Sme hrdí na to, že výrobky, ktoré uvádzame na český a slovenský trh, sú výsledkom udržateľného úsilia o rešpektovanie životného prostredia a ľudí. Spotrebitelia to od nás očakávajú a tieto snahy sa stali základnou súčasťou našej každodennej činnosti i dlhodobej stratégie, “ dodáva Zuzana Lošáková.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera