Petr Kovařík, generálny riaditeľ spoločnosti Pivovary Staropramen pre Česko, Slovensko a Maďarsko, ukončuje svoju činnosť v tejto pozícii ku koncu roka 2019. Vedenie spoločností Pivovary Staropramen a Staropramen Slovakia prevezme Zdeněk Havlena, ktorý vo firme v súčasnosti pôsobí ako komerčný riaditeľ a konateľ.
Molson Coors, materská firma spoločnosti Pivovary Staropramen, prechádza od jesene tohto roka zásadnou reorganizáciou. V tejto súvislosti došlo k zmene vo vedení, pričom z pôvodných štyroch obchodných jednotiek vznikli dve jednotky, a to Severná Amerika a EMEA & APAC (Europe, Middle East, Africa & Asia Pacific and Australia). Zmeny sa dotknú predovšetkým organizačnej štruktúry a spôsobu riadenia biznisu v Európe. Európske krajiny, v ktorých Molson Coors pôsobí, budú rozdelené do dvoch funkčných jednotiek podľa príslušných teritórií, a to na Západnú Európu, Strednú a Východnú Európu. Jednotlivé krajiny Strednej a Výchovnej Európy budú riadené samostatne.
S clustermi zanikajú aj pozície generálnych riaditeľov
Vzhľadom na okolnosti zanikajú aj tzv. clustery a s nimi aj pozície ich generálnych riaditeľov, čo sa týka i riaditeľa pre Česko, Slovensko a Maďarsko Petra Kovaříka, ktorý v tejto pozícii i spoločnosti končí ku koncu roka 2019. „Zatiaľ vedením spoločnosti Pivovary Staropramen a Staropramen Slovakia bude poverený Zdeněk Havlena, ktorý v našej spoločnosti v súčasnej dobe pôsobí ako komerčný riaditeľ a zároveň je konateľom spoločnosti, čím je zaručená kontinuita strategického smerovania našej spoločnosti. Pre našich partnerov ani zákazníkov sa nič nezmení, pokračujeme v nastavenej obchodnej i marketingovej stratégii a sme radi, že značka Staropramen zostáva jednou z kľúčových svetových značiek spoločnosti Molson Coors,“ doplňuje Denisa Mylbachrová, manažérka komunikácie a tlačová hovorkyňa spoločnosti Pivovary Staropramen.