Po výdajnom mieste v Košiciach prináša IKEA na Slovensko nový formát, pomocou ktorého sa chce opäť o niečo viac priblížiť svojim zákazníkom. V košickom Auparku otvorí od 7. januára 2020 svoj nový IKEA Pop-up, kde svojim zákazníkom pomôže s online nákupom a poradí s plánovaním kompletného bytového zariadenia a obchodných priestorov.
„Záleží nám na tom, aby sme boli k našim zákazníkom čo najbližšie a umožnili im pohodlné nakupovanie spolu s vysokým štandardom našich doplnkových služieb. V rámci tejto stratégie testuje IKEA rôzne koncepty Pop-up formátov v niekoľkých štátoch po celom svete. Do regiónu východného Slovenska sme chceli priniesť našu expertízu v zariaďovaní domácností a obchodných priestorov,“ hovorí Ján Petráško, manažér IKEA Pop-up Košice.
Ako bude Pop-up fungovať?
Pre zákazníkov budú každý deň od 9:00 do 21:00 k dispozícii zamestnanci IKEA, ktorí im pomôžu s inšpiráciami a jednotlivými návrhmi, alebo aj s nákupom sortimentu a služieb online.
„Stačí, ak zákazník príde do nášho IKEA Pop-up a zamestnanci mu pomôžu vyriešiť všetky úskalia obmedzených priestorov a naplánovať novú kuchyňu, úložné priestory v obývacej izbe, úložnú zostavu do šatníka a spálne, či praktické riešenie do kancelárie,“ vysvetľuje Ján Petráško.
Pri nákupe sa zákazník môže rozhodnúť, či využije službu „Klikni a vyzdvihni“ a tovar si prevezme v Košiciach, alebo si ho môže nechať doviezť až domov. Za vyzdvihnutie tovaru na
výdajnom mieste v Košiciach zaplatí zákazník sumu 15 eur.