logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať vaše produkty?

4. decembra 2019
Blog 0
2429
Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať vaše produkty?

Podľa najnovších prieskumov spotrebitelia ignorujú reklamu, radšej si prečítajú niečo pre nich zaujímavé. Komunikujeme nielen so zákazníkmi, dodávateľmi a partnermi, ale aj s kolegami či fanúšikmi na sociálnych sieťach. Na čo by sme sa mali zamerať v tejto oblasti v roku 2020? Tentoraz sa pozrieme na to, ako najlepšie využiť priestor v médiách.

Zákazníci toho od značiek vyžadujú stále viac. Samotný produkt, ktorého kvalita je samozrejmosťou, viac nestačí. Skutočne dobrá značka by mala so svojimi spotrebiteľmi vytvoriť emocionálne prepojenie. Ako ho však vybudovať v čase online sveta?

Dôvera nadovšetko

Jedným zo spôsobov je posilnenie dôvery nielen v produkt, ale v značku samotnú. Pretože až 66 % spotrebiteľov tvrdí, že sa cítia prepojení so značkou, keď jej dôverujú. A práve títo zákazníci sú pre značku dôležití. Publikácia kvalitných článkov v médiách vám môže pomôcť zostať lídrom vo svojom odbore, pretože zákazník o vás nájde to, čo hľadá. Prečo práve článkov a nie reklamy? Podľa najnovších výskumov totiž viac ako 70 % užívateľov ignoruje platenú reklamu, zameriava sa na organický, natívny, a teda prirodzený a pre nich hodnotný obsah.

Do popredia vás dostane užitočnosť

Práve informatívny hodnotný obsah je u spotrebiteľov omnoho žiaducejší, než presadzovanie a vymenovávanie funkcií a benefitov vašich produktov. Až 131 % spotrebiteľov si po prečítaní edukačného obsahu kúpi s väčšou pravdepodobnosťou daný produkt. Nemôžete teda očakávať, že v roku 2020 uspejete tým, že spotrebiteľom vymenujete vlastnosti a funkcie a budete od nich čakať nadšený ohlas, vďaka ktorému vám padne webová stránka. Zamyslite sa nad tým, aké problémy či výzvy rieši vaša cieľová skupina a skúste jej ponúknuť vhodné riešenie, tipy a rady, v ktorých máte odborné znalosti. Práve to vám v budúcom roku môže pomôcť zabodovať u zákazníkov a odlíšiť vašu značku od konkurencie.

111 slov a koniec

Prieskumy tiež ukazujú, že 49 % ľudí prestane čítať správu už po 111 slovách. Je váš článok dlhší? Potom je dosť pravdepodobné, že ak ste zaujímavé informácie umiestnili až na jeho koniec, čitatelia sa k nim ani nedostanú. Koľko je ale vlastne tých 111 slov? Pre jasnejšiu predstavu – napríklad toľko, ako v mojom predchádzajúcom odstavci. Myslite teda na to, že v dobe pretlaku informácií je čas vašich zákazníkov vzácny a vážte si ho aj týmto spôsobom. Nemíňajte svoje peniaze na články, ktoré nedávajú zmysel. Článok, ktorý bude obsahovať len chválospevy, bude pre nich neuveriteľný. Radšej ho doplňte informáciami, ktoré budú vedieť využiť vo svojom bežnom živote a vaša značka v ňom bude spomenutá nenápadne, prirodzene. Spotrebiteľ, ktorý hľadá riešenie, sa potom rád pozrie na vašu stránku, aby zistil ďalšie zaujímavé tipy. Tiež si tým u neho posilníte svoj imidž a začne vás vnímať ako odborníka, nie otravného poučovateľa.

Je mi jasné, že myšlienky väčšiny z nás sa v týchto dňoch uberajú iným smerom. Nový rok je tu však  čo nevidieť, a tak nie je nikdy príliš skoro pripraviť si plán komunikácie na rok 2020. Zamyslite sa nad tým, ako by vám PR a komunikácia v externých aj interných médiách, na sociálnych sieťach a iných kanáloch pomohla získať dôveryhodnosť a posilniť povedomie o vašej značke.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera