logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to...
  • Dopyt po rastlinných produktoch každým rokom rastie v celej Európe. Podľa dát zozbieraných...
  • Spoločnosť Billa má od 1. apríla 2021 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním Arnd Riehl,...
  • Počas marca sme vás priebežne informovali o čerstvých aktualitách z oblasti obchodu. Prinášame...

Dôveryhodné značky 2019 poznajú svojich víťazov

29. novembra 2019
Správy 0
1841
Dôveryhodné značky 2019 poznajú svojich víťazov

Ktorým značkám slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú? To sa dozvedeli účastníci slávnostnej ceremónie marketingového programu Dôveryhodné značky 2019, ktorá sa uskutočnila v priestoroch hotela Radisson Blu Carlton v Bratislave. Ocenenie si prevzalo 46 najdôveryhodnejších značiek.

Do ankety zameranej na spotrebiteľskú dôveru sa zapojilo 2000 spotrebiteľov, ktorí mali možnosť hodnotiť vyše 420 značiek zaradených do 46 kategórií. Aktuálny ročník hodnotil dôveru aj v ôsmich nových kategóriách.

Štvrtý ročník v znamení nového loga a sloganu

Okrem tradičných kategórií, akými sú napríklad alkohol, jogurty, osobné automobily či realitné kancelárie, hodnotili spotrebitelia dôveru aj v nových kategóriách ako predajcovia šperkov, predajcovia liekov, veterinárne prípravky pre zvieratá, kaviarne či parfumérie. Respondenti vyberali v jednotlivých kategóriách prostredníctvom online dotazníka desať najsilnejších značiek na základe predaja, čo bolo zároveň aj hlavým kritériom pre zaradenie značky do nezávislého prieskumu.

Štvrtý ročník marketingového programu so sebou priniesol i zmeny v podobe inovovaného loga, ktoré sa zahalilo do zeleno-modrých farieb s výraznejším označením roka. Dôveryhodné značky 2019 sa niesli aj v znamení nového sloganu: Dôvera je najsilnejším putom medzi značkou a zákazníkom.

Sú Slováci verní značke?

Prieskum výskumnej agentúry potvrdil, že Slováci sú svojim vybraným značkám verní. Až tridsať značiek zopakovalo svoje víťazstvo z minulého roka. Potvrdilo sa, že spotrebitelia stále najradšej nakupujú produkty privátnej značky K-Classic, obľubujú syry Liptov, čokoládu Milku, jogurty Zvolenský a pohonné hmoty najradšej tankujú na čerpacích staniciach Slovnaft. V kategórii alkoholu spotrebitelia tento rok prekvapili a novou najdôveryhodnejšou značkou v tejto kategórii sa stal Tatratea, ktorý porazil minuloročného víťaza – značku Becherovka. Obmena nastala aj v kategórii veľké spotrebiče, kde sa výhernou značkou stal Elektrolux.

V marketingovom programe sa objavilo osem nových kategórií

V rámci nových kategórií sa medzi víťazmi objavili značky ako Swarovski v kategórii predajcov šperkov, Fann parfumérie v kategórii parfumérie, alebo Frontline medzi veterinárnymi prípravkami pre zvieratá. Medzi nových víťazov programu sa zaradila aj značka Dr. Max s kategóriou predajcovia liekov. V kategórii sporiteľne získala najvyšší počet hlasov značka Slovenská sporiteľňa. V nových kategóriách sa medzi víťazov zaradili aj značky McCafé, Coop Jednota a Home Credit.

Tri najsilnejšie značky na trhu

Tretí najvyšší počet hlasov v prieskume vo svojej kategórii získal nováčik – značka Fann Parfumérie s počtom hlasov 1159, ktorá porazila známe značky ako Notino, Douglas alebo Marionnaud. Na druhom mieste sa umiestnila nový značka Dr. Max s počtom hlasov 1201. Prvenstvo si opäť zopakovala značka Jar s počtom hlasov 1411 vo svojej kategórii.

Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili ako najdôveryhodnejšie, majú možnosť v rámci jedného roka využívať logo pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach. Logo Najdôveryhodnejšia značka sa minulý rok objavilo napríklad v marketingovej komunikácii značiek Slovnaft, Kaufland, Tauris či Telekom. Vybraní víťazi budú zaradení do rozsiahlej marketingovej B2C kampane, ktorá bude zahŕňať tituly ako Telemagazín, Rytmus života, Chvíľka pre teba, Noviny do pohody či Rodinné zdravie. Kampaň bude prebiehať v januári a februári 2020 a osloví približne 538 000 slovenských čitateľov.

Zoznam najdôveryhodnejších značiek produktov

Zoznam najdôveryhodnejších značiek služieb

Zoznam najdôveryhodnejších obchodníkov

Súvisiace články:

Víťazi programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sú známi. O ocenenie je rekordný záujem

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

V akých formátoch najčastejšie nakupujete?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 11.1k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.4k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.5k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 7.1k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, online

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédiá

Bezobalové nakupovanie je zážitkové

8. marca 2021

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera