Skupina Kofola v lete rozšírila svoje portfólio akvizíciou spoločnosti Espresso, ktorú spojila so spoločnosťou Leros a vytvorila tak nový produktový pilier. Aktuálne v tomto sektore posilňuje podnikanie, čomu dopomáhajú i nové posily v tíme. Do čela marketingu spoločnosti Leros sa postavil doterajší šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek, ktorého miesto v Kofole prevzal Pavol Chalupka.
Karel Hrbek sa podieľa na komunikácii značiek spoločnosti Kofola už 15 rokov a jeho nástupca Pavol Chalupka s krátkou prestávkou 13 rokov. Najskôr sa venoval značke Kofola, pomohol jej vytvoriť silné spojenie s motívom lásky, posledné štyri roky držal ochrannú ruku nad marketingom všetkých značiek spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Pavol Chalupka začal v spoločnosti Kofola ako brand manager, pričom sa venoval značkám Jupí a Jupík, neskôr mu bola na Slovensku zverená ikonická značka Kofola Original. Po takmer štyroch rokoch využil príležitosť a ako senior brand manager riadil až do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Po následnej krátkej epizóde s marketingom na trhu s alkoholickými nápojmi sa vrátil do Kofoly a ďalších päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého portfólia vôd spoločnosti Kofola.
„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života, a tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v Čechách a na Slovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ tvrdí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Pavol Chalupka vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite svätého Cyrila a Metoda v Trnave a v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko.