
Do konca kalendárneho roka päť nových filiálok, do konca obchodného roka ďalších desať. Taký je plán siete dm drogerie markt na najbližšie mesiace. Aktuálne pripravuje otvorenie prevádzky v bývalom Priore na Kamennom námestí v Bratislave, ale otvorí aj v Žiline, Košiciach či Piešťanoch. Budúci rok sa pozrie i do Bernolákova. Po takejto expanzii by malo byť na slovenskej mape do konca budúcoročného septembra dovedna 156 prevádzok dm drogerie markt.
Spoločnosť dosiahla ročný obrat 235 miliónov eur, čo predstavuje medziročný nárast o 10,5 %. „Máme za sebou úspešný rok,“ hodnotí konateľ siete Martin Podhradský. Rozširovaním siete narástol aj počet zamestnancov. Dnes ich má spoločnosť 1538.
V porovnaní s obchodným rokom 2017/2018 sa zvýšilo aj množstvo zákazníckych nákupov na 20,7 milióna, čo predstavuje nárast o šesť percent. Priemerný denný počet nákupov je 56 685. Darilo sa aj online predaju.
Spoločnosť spustila e-shop v roku 2018. Dnes sa za mesiac v internetovom obchode vyskladní v priemere 5000 objednávok, pričom na jednu objednávku pripadá približne 12 kusov výrobkov. Ide zväčša o veľkoobjemové produkty ako napríklad papierový tovar, plienky či vody. „Priznávam, že online nie je jednoduchý biznis,“ uvádza Martin Podhradský.
Sieť na jar v desiatich predajniach spustila plniace pulty, kde si zákazníci môžu načapovať dva druhy pracieho prostriedku i prostriedku na riad. Najväčší záujem o plnenie je v Bratislave, Trnave, ale aj v Prešove. Niektorý z výrobkov si príde na filiálku naplniť v priemere viac ako 100 zákazníkov mesačne.