logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Coop Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu vo folklórnom motíve

29. októbra 2019
Správy 0
1835
Coop Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu vo folklórnom motíve

Maloobchodná sieť Coop Jednota pri príležitosti osláv 20. výročia vlastnej značky prichádza s limitovanou edíciou, do ktorej obalila 20 najobľúbenejších produktov. Medzi vybranými výrobkami zdobenými folklórnymi motívmi nájdu spotrebitelia maslo, mlieko, múku, krupicu, perník, smotanu na šľahanie a nechýba ani bryndza.

Výrobkami zabalenými v jedinečnom šate zásobila Coop Jednota všetkých svojich viac ako 2000 predajní od najmenších dedinských obchodov až po supermarkety Tempo. „Za dve dekády od uvedenia na trh prešli produkty vlastnej značky prirodzeným vývojom, ktorý reagoval na potreby trhu. Od uvedenia na trh polotučného mlieka v roku 1999 sa pre veľký záujem verejnosti sortiment rozrástol nielen o čerstvé potraviny, ktoré zostávajú najpredávanejšou kategóriou, ale aj o trvanlivý tovar, cukrovinky, snacky, potravu pre zvieratá, čistiace prostriedky či hygienické potreby. V ponuke nechýbajú ani ovocné a zeleninové šťavy, müsli tyčinky a mnohé ďalšie výrobky reflektujúce zdravý životný štýl a potravinové intolerancie,“ hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

Limitovaná edícia vychádza z abstrakcie folklórnych zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou navodiť pocit tradície moderným smerovaním. Tradičnosť radu podporuje retro logo Coop Jednoty s redizajnom 21. storočia. V sortimente produktov sa spoločnosť zameriava predovšetkým na podporu domácej produkcie, preto viac ako 80 % z celkového počtu 707 výrobkov pochádza od slovenských výrobcov a spracovateľov.

„Kladieme veľký dôraz na predaj tradičných slovenských komodít, čím zároveň pomáhame lokálnym dodávateľom napredovať. Teší nás, že spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú aj strukoviny, ktoré sa na území Slovenska pestovali už pred mnohými rokmi. Pochváliť sa môžeme aj mäsovými výrobkami od regionálnych spracovateľov. O obľúbenosti produktov privátnej značky svedčí aj fakt, že ich samotní zákazníci v súťaži Voľba spotrebiteľov – najlepšia novinka, označili v kategórii mlieko, syry a mliečne dezerty za najlepšie na trhu,“ tvrdí Branislav Lellák.

Kvalitu svojich výrobkov deklaruje Coop Jednota aj vďaka viacstupňovým kontrolám, ktoré reťazec realizuje nad rámec zákona prostredníctvom špecializovaných inšpekcií externej firmy.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera