Spoločnosť Lidl v októbri spustila e-shop so spotrebným tovarom. Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej Lidl ponúka spotrebný tovar online. Spoločnosť prevádzkuje e-shop zároveň aj v Belgicku, Česku, Holandsku, Nemecku, Poľsku a Španielsku.
Online obchod Lidla na rozdiel od kamenných predajní ponúka viacero výhod. Výrobky je možné objednať v online predpredaji už o týždeň skôr než sa objavia v ponuke kamenných predajní. Na webe bude navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Ponuka sa bude, podľa vyjadrení spoločnosti, postupne rozširovať a dopĺňať. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky bude Lidl-shop obsahovať aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa. Ponuka je zároveň tematicky rozdelená do šiestich sekcií, a to móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.
Zákazníci e-shopu na stránkach zároveň nájdu aj ponuku produktov s aktuálnou tematikou. Aktuálne poskytuje napríklad výrobky v kategórii Halloween.
„Kamenné predajne Lidla sa nachádzajú v 29 krajinách, online predaj spotrebného tovaru bol doteraz realitou v šiestich. Sme veľmi radi, že Slovensko je v poradí siedmou Lidl krajinou s e-shopom. Dlhodobo sme dostávali otázky, kedy bude náš „non-food“ dostupný aj online, a preto verím, že Lidl-shop si na Slovensku nájde svojich stálych zákazníkov“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.
Dopravu bude pre Lidl zabezpečovať Slovenská pošta a spoločnosť Geis. Zákazník môže svoju objednávku zaplatiť dvoma spôsobmi, a to platobnou kartou online alebo na dobierku. Rovnako, ako pri tovare zakúpenom v kamenných predajniach, Lidl aj v e-shope garantuje zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní od jeho zakúpenia.