logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Tesco ponúka kravské mlieko od slovenských dodávateľov

29. augusta 2019
Správy 0
3152
Tesco ponúka kravské mlieko od slovenských dodávateľov

Pre veľký záujem Slovákov o lokálne potraviny Tesco okrem slepačích vajec slovenského pôvodu rozšírilo ponuku o kravské mlieko pochádzajúce výhradne zo Slovenska. Obchodný reťazec tak ponúka mlieko od rôznych slovenských dodávateľov vrátane tých, ktorí dodávajú pre Tesco vlastnú značku.

Spotreba mlieka stabilne rastie a podľa spoločnosti Tesco sa aktuálne nachádza v každom piatom nákupnom košíku. Najobľúbenejšie je 1,5 % mlieko v tetrapakovom obale, hoci v posledných rokoch stúpa aj záujem o mlieko s vyšším obsahom tuku.

Spotreba bio a plnotučného mlieka rastie

„Mlieko ako produkt sa nájde aj v prvej desiatke potravín, ktoré nakupujú naši zákazníci cez Tesco online nákupy. Práve pri mlieku a mliečnych výrobkoch spolupracujeme výlučne s lokálnymi dodávateľmi. Dôvodom sú ideálne podmienky Slovenska na chov kvalitného hovädzieho dobytka, čerstvosť produktu a možnosť mať lepší prehľad o výrobných procesoch spracovateľov mlieka,“ uviedol Matej Belička, manažér nákupu Tesca na Slovensku.

Spoločnosť Tesco ponúka zákazníkom širšiu paletu mlieka. Ide o tetrapakové obaly, recyklovateľné plastové PET a aj mlieko balené v sklených fľašiach, od čerstvých až po trvanlivé mlieka s podielmi tuku od 0,5 % do 3,5 %. Medzi spotrebiteľmi je čoraz obľúbenejšie bio mlieko a plnotučné mlieko s päťpercentným podielom tuku a zároveň aj vysokým podielom bielkovín z kráv plemena Jersey.

Domáca produkcia mlieka z regiónov

Dodávatelia mlieka pre reťazec Tesco pochádzajú z celého Slovenska – z Bratislavy, Senice, Nitry, Levíc, Seliec, Slatiny a Kežmarku. „Neponúkame len slovenské mlieko, ale aj mlieko z konkrétneho regiónu. Navyše, pri mlieku vlastnej značky sa snažíme dodávať výlučne lokálne alternatívy,“  vysvetlil Matej Belička.

K najväčším slovenským dodávateľom mlieka pre Tesco patrí spoločnosť Tatranská mliekareň, Agro Tami a Rajo. Tatranská mliekareň je zároveň i výrobcom vlastnej obchodnej značky sietí predajní Tesco. „Pre spoločnosť Tesco dodávame výrobky na slovenský a celý stredoeurópsky trh. Obrat našej mliekarne od začiatku našej spolupráce stúpol až šesťdesiatnásobne na približne osem miliónov eur ročne. Vďaka tomu sme si mohli zakúpiť novú plniacu linku na mlieko. Klasické mliečne výrobky a polotučné mlieko majú na Slovensku dlhú tradíciu a na Slovensku sa preto ročne predáva v objemoch niekoľko miliónov litrov,“ uviedol Ľubomír Valčuha, generálny riaditeľ Tatranskej mliekarne.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera