
Diskontný reťazec Lidl optimalizuje svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2 400 ton papiera. Vzhľadom k tomu prichádza s novou možnosťou prezentácie svojich akciových ponúk, a to formou elektronických letákov, ktoré je možné odoberať v podobe správy priamo do messengera.
Spoločnosť Lidl prejavila dlhodobú motiváciu k angažovaniu zákazníkov k odoberaniu elektronických letákov. Popri novinke LidlBot môžu letáky dostávať aj mailom, sledovať ich v aplikácii, na webe či sociálnych sieťach.
Zasielanie letákov do messengera sa rozhodli využiť už tisíce zákazníkov. Prihlásiť sa na odber je možné na webovej stránke LidlBota. Leták je do četovacej platformy zasielaný vždy vo štvrtok a výhodou je personalizácia ponuky. Podľa zodpovedania dvoch otázok tak bude četbot užívateľovi dávať do pozornosti a pripomínať akcie podľa osobnej preferencie.
„Uvedomujeme si náš dopad na životné prostredie, a preto sa neustále snažíme prichádzať s inovatívnymi riešeniami a znižovať našu spotrebu surovín. Popri optimalizácii letákov či dôslednej recyklácii je cestou aj elektronická komunikácia so zákazníkmi. Zvolením ktorejkoľvek z mnohých online foriem bude zákazník pravidelne informovaný o našich ponukách a zároveň prispeje k ochrane prírody,“ vysvetlil Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.
Diskont priebežne optimalizuje svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Úsporu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete.