logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kampaň Na bicykli do obchodu zákazníkov motivuje k ekologickej doprave

28. augusta 2019
Správy 0
1482
Kampaň Na bicykli do obchodu zákazníkov motivuje k ekologickej doprave

Celoslovenská kampaň s názvom „Na bicykli do obchodu“ má ambíciu motivovať ľudí k zdravšiemu a najmä ekologickejšiemu využívaniu prepravy prostredníctvom bicyklov. Agrorezort pripomína, že viac ako polovica nákupov potravín sa dá odviesť týmto spôsobom a spotrebitelia tak majú možnosť urobiť niečo nielen pre svoje zdravie, ale aj životné prostredie.

„Cyklistická doprava je jedným zo spôsobov, ako ponúknuť obyvateľom miest alternatívu voči individuálnej automobilovej doprave, ale je to aj forma zdravého životného štýlu,“ uviedla Gabriela Matečná, podpredsedníčka vlády a ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Zároveň dodáva, že cestovanie bicyklom je lacnejšie, zdravšie a okrem iného je bicykel ako dopravný prostriedok finančne dostupný širokým vrstvám spoločnosti. Agrorezort sa preto v tejto súvislosti rozhodol podporiť kampaň „Na bicykli do obchodu“, ktorej cieľom je motivácia a apel na spotrebiteľov.

Nový trend menších nákupov

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka upriamuje pozornosť na nové nákupné trendy. Čoraz viac spotrebiteľov uprednostňuje menšie lokálne obchody a trhoviská namiesto veľkých hypermarketov. „Kvôli menším nákupom treba síce chodiť do obchodu častejšie, ale vďaka tomu môžeme mať doma každý deň čerstvé potraviny. Do nich potom nie je potrebné pridávať toľko konzervantov ako do potravín s dlhou trvanlivosťou. Menšie nákupy tiež umožňujú zákazníkom lepšie odhadnúť spotrebu potravín, čo znižuje plytvanie,“ tvrdí Gabriela Matečná. Nákup základných potravín pritom zvyčajne váži do troch či piatich kilogramov, čo predstavuje váhu, ktorá sa dá jednoducho odviezť v košíku na bicykli alebo batohu.

Otázka bezpečných cyklotrás

Na to, aby mohli zákazníci chodiť na bicykli, je však potrebné mať bezpečné cyklotrasy. Na obnovu a rekonštrukciu už existujúcich a budovanie nových cyklistických komunikácií a výstavbu doplnkovej cyklistickej infraštruktúry poputuje do regiónov 81,8 miliónov eur. Dosiaľ bolo schválených 102 cyklistických projektov po celom Slovensku, z ktorých vzniknú desiatky cyklotrás primárne určených na dochádzanie do práce, školy, obchodu či za službami.

„Ľudia siahnu po automobiloch mnohokrát možno len zo zvyku alebo pohodlnosti a využijú ho na svoj bežný nákup v obchode, ktorý je vzdialený možno len pár sto metrov od ich domu. Automobil je v mnohých prípadoch potrebné riešenie, ale denno-denne sa stretávame so situáciami, kedy ho vieme plnohodnotne nahradiť. Jednou z takýchto situácií je aj cesta na nákup. Je dôležité, aby ľudia vyskúšali a reálne zvažovali aj túto formu dopravy ako plnohodnotnú,“ uzatvárajú organizátori kampane „Na bicykli do práce“.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera