logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Kampaň Na bicykli do obchodu zákazníkov motivuje k ekologickej doprave

28. augusta 2019
Správy 0
1338
Kampaň Na bicykli do obchodu zákazníkov motivuje k ekologickej doprave

Celoslovenská kampaň s názvom „Na bicykli do obchodu“ má ambíciu motivovať ľudí k zdravšiemu a najmä ekologickejšiemu využívaniu prepravy prostredníctvom bicyklov. Agrorezort pripomína, že viac ako polovica nákupov potravín sa dá odviesť týmto spôsobom a spotrebitelia tak majú možnosť urobiť niečo nielen pre svoje zdravie, ale aj životné prostredie.

„Cyklistická doprava je jedným zo spôsobov, ako ponúknuť obyvateľom miest alternatívu voči individuálnej automobilovej doprave, ale je to aj forma zdravého životného štýlu,“ uviedla Gabriela Matečná, podpredsedníčka vlády a ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Zároveň dodáva, že cestovanie bicyklom je lacnejšie, zdravšie a okrem iného je bicykel ako dopravný prostriedok finančne dostupný širokým vrstvám spoločnosti. Agrorezort sa preto v tejto súvislosti rozhodol podporiť kampaň „Na bicykli do obchodu“, ktorej cieľom je motivácia a apel na spotrebiteľov.

Nový trend menších nákupov

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka upriamuje pozornosť na nové nákupné trendy. Čoraz viac spotrebiteľov uprednostňuje menšie lokálne obchody a trhoviská namiesto veľkých hypermarketov. „Kvôli menším nákupom treba síce chodiť do obchodu častejšie, ale vďaka tomu môžeme mať doma každý deň čerstvé potraviny. Do nich potom nie je potrebné pridávať toľko konzervantov ako do potravín s dlhou trvanlivosťou. Menšie nákupy tiež umožňujú zákazníkom lepšie odhadnúť spotrebu potravín, čo znižuje plytvanie,“ tvrdí Gabriela Matečná. Nákup základných potravín pritom zvyčajne váži do troch či piatich kilogramov, čo predstavuje váhu, ktorá sa dá jednoducho odviezť v košíku na bicykli alebo batohu.

Otázka bezpečných cyklotrás

Na to, aby mohli zákazníci chodiť na bicykli, je však potrebné mať bezpečné cyklotrasy. Na obnovu a rekonštrukciu už existujúcich a budovanie nových cyklistických komunikácií a výstavbu doplnkovej cyklistickej infraštruktúry poputuje do regiónov 81,8 miliónov eur. Dosiaľ bolo schválených 102 cyklistických projektov po celom Slovensku, z ktorých vzniknú desiatky cyklotrás primárne určených na dochádzanie do práce, školy, obchodu či za službami.

„Ľudia siahnu po automobiloch mnohokrát možno len zo zvyku alebo pohodlnosti a využijú ho na svoj bežný nákup v obchode, ktorý je vzdialený možno len pár sto metrov od ich domu. Automobil je v mnohých prípadoch potrebné riešenie, ale denno-denne sa stretávame so situáciami, kedy ho vieme plnohodnotne nahradiť. Jednou z takýchto situácií je aj cesta na nákup. Je dôležité, aby ľudia vyskúšali a reálne zvažovali aj túto formu dopravy ako plnohodnotnú,“ uzatvárajú organizátori kampane „Na bicykli do práce“.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera