logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Školské nákupy vrcholia, najviac rastie predaj batohov a aktoviek

27. augusta 2019
Správy 0
2089
Školské nákupy vrcholia, najviac rastie predaj batohov a aktoviek

Prázdniny sa chýlia ku koncu a intenzívnejšie prípravy na školu pociťujú aj e-shopy. Najviac sa momentálne predávajú školské aktovky a batohy. V porovnaní s minulým rokom zaznamenal internetový obchod Mall.sk v tejto kategórii nárast predaja o viac ako 15 %.

Virtuálna nákupná galéria Mall.sk má v tomto období v sortimente školských potrieb zaradených viac ako 1 500 položiek, z čoho takmer 40 % predstavuje práve ponuka školských aktoviek a batohov. Sumy za jednotlivé tovarové položky sa pohybujú od 12,90 eur až po 269 eur.

Batohy a aktovky sa kupujú v predstihu

„Školské batohy a aktovky zvyčajne predstavujú najdrahšiu položku na nákupnom zozname. Časť zákazníkov ich preto nakupuje už v predstihu, väčšinou ide o rodičov prváčikov. Nákupy batohov pre žiakov druhého stupňa základných škôl a stredoškolákov vrcholia koncom prázdnin,“ hovorí Pavla Hobíková, tlačová hovorkyňa Mall Group a pokračuje: „Kategória aktoviek a batohov je z hľadiska predaja najsilnejšia, naše čísla ukazujú už v tomto momente viac ako 15 percentný nárast predaja v porovnaní s minulým rokom. Pokiaľ ide o nákup menších položiek, ako sú zošity, obaly či písacie potreby, tie si zákazníci nechávajú až na začiatok školského roka.“

Čoraz obľúbenejšou položkou v rámci tejto sekcie sú podľa internetového obchodu práve školské sety, ktoré okrem aktovky obsahujú aj peračník, športový batoh, vrecko na prezuvky, dosky, prípadne ďalšie prvky povinnej školskej výbavy.

Populárne sú nadčasové motívy

Rozhodujúcim kritériom pri výbere školského batoha je ergonómia a funkčnosť, dôležitá je tiež celková hmotnosť a reflexné bezpečnostné prvky. V rámci dizajnu, čísla spoločnosti Mall.sk zatiaľ ukazujú príklon k nadčasovosti. „Rodičia tento rok dávajú prednosť skôr univerzálnym motívom. Pre dievčatá volia výbavu s kvetinkami alebo jednorožcami, pre chlapcov naopak vedú motorky alebo dinosaury,“ tvrdí Pavla Hobíková. Obľúbeným motívom však stále  zostáva Frozen, Hello Kitty alebo postavičky Lego.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok