logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Školské nákupy vrcholia, najviac rastie predaj batohov a aktoviek

27. augusta 2019
Správy 0
1686
Školské nákupy vrcholia, najviac rastie predaj batohov a aktoviek

Prázdniny sa chýlia ku koncu a intenzívnejšie prípravy na školu pociťujú aj e-shopy. Najviac sa momentálne predávajú školské aktovky a batohy. V porovnaní s minulým rokom zaznamenal internetový obchod Mall.sk v tejto kategórii nárast predaja o viac ako 15 %.

Virtuálna nákupná galéria Mall.sk má v tomto období v sortimente školských potrieb zaradených viac ako 1 500 položiek, z čoho takmer 40 % predstavuje práve ponuka školských aktoviek a batohov. Sumy za jednotlivé tovarové položky sa pohybujú od 12,90 eur až po 269 eur.

Batohy a aktovky sa kupujú v predstihu

„Školské batohy a aktovky zvyčajne predstavujú najdrahšiu položku na nákupnom zozname. Časť zákazníkov ich preto nakupuje už v predstihu, väčšinou ide o rodičov prváčikov. Nákupy batohov pre žiakov druhého stupňa základných škôl a stredoškolákov vrcholia koncom prázdnin,“ hovorí Pavla Hobíková, tlačová hovorkyňa Mall Group a pokračuje: „Kategória aktoviek a batohov je z hľadiska predaja najsilnejšia, naše čísla ukazujú už v tomto momente viac ako 15 percentný nárast predaja v porovnaní s minulým rokom. Pokiaľ ide o nákup menších položiek, ako sú zošity, obaly či písacie potreby, tie si zákazníci nechávajú až na začiatok školského roka.“

Čoraz obľúbenejšou položkou v rámci tejto sekcie sú podľa internetového obchodu práve školské sety, ktoré okrem aktovky obsahujú aj peračník, športový batoh, vrecko na prezuvky, dosky, prípadne ďalšie prvky povinnej školskej výbavy.

Populárne sú nadčasové motívy

Rozhodujúcim kritériom pri výbere školského batoha je ergonómia a funkčnosť, dôležitá je tiež celková hmotnosť a reflexné bezpečnostné prvky. V rámci dizajnu, čísla spoločnosti Mall.sk zatiaľ ukazujú príklon k nadčasovosti. „Rodičia tento rok dávajú prednosť skôr univerzálnym motívom. Pre dievčatá volia výbavu s kvetinkami alebo jednorožcami, pre chlapcov naopak vedú motorky alebo dinosaury,“ tvrdí Pavla Hobíková. Obľúbeným motívom však stále  zostáva Frozen, Hello Kitty alebo postavičky Lego.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera