Značka kávy Nespresso, poskytujúca porciovanú kávu, rozšírila od mája svoje služby otvorením Pop-Up boutique v Bratislave. Nový predajný koncept je situovaný v bratislavskom obchodnom dome Aupark. Spoločnosť týmto krokom vyjadruje ambíciu posunúť klasický predaj kávy k osobnému zážitku.
Koncept Pop-Up boutique sa taktiež riadi heslom „Celebrate the Coffee moments“. Ide o osobný prístup kávových špecialistov a tzv. „new customer experience“ s cieľom posunúť sa od klasického predaja novým smerom.
Moderný priestor poskytuje okrem ponuky stálych kávových zmesí aj limitované edície, výber originálnych Nespresso doplnkov a niekoľko kávovarov na ukážku. Pop-Up boutique je rovnako ako klasická predajňa Nespresso zároveň i recyklačným miestom, kde môžu zákazníci odovzdať svoje použité kávové kapsule, čím spoločnosť podporuje recykláciu a pracuje na postupnej minimalizácii odpadu.