logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len...
  • Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom...
  • V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne...
  • Spoločnosť Terno real estate rozšírila v novembri svoju sieť o tri predajne v Bratislave, Senci...

Coop Jednota otvorila prvý supermarket inšpirovaný ľudovým umením

20. augusta 2019
Správy 0
1636
Coop Jednota otvorila prvý supermarket inšpirovaný ľudovým umením

Maloobchodná sieť Coop Jednota vo svojej najnovšej predajni poukázala na históriu a tradície, ktoré sa odrazili v novom dizajne. Prezrádza silné kultúrne dedičstvo regiónu, folklór a ľudové umenie. Zákazníci sa okrem vynovenej predajne môžu tešiť aj na výber slovenských potravín.

„Nová predajňa vystihuje našu obchodnú filozofiu, prepája moderné prvky a technologické novinky s úctou k našim tradíciám. Ponuku tvoria predovšetkým kvalitné slovenské potraviny doplnené o ponuku od lokálnych dodávateľov. Osobne ma veľmi teší, že práve tu pod Poľanou vzdávame úctu ľudovému umeniu novým dizajnom predajne,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

Koniec neosobným priestorom predajne

Detvianskym folklórom je inšpirovaný nielen interiér, ale aj exteriér predajne. „Som rád, že sa nám opäť naskytla možnosť spolupracovať s Coop Jednota Krupina. Pri projektovaní sme mysleli na to, aby sme supermarket čo najviac priblížili ľuďom, ktorí tu žijú. Nechceme robiť neosobné priestory, ale predajne s príbehom, kde sa zákazník cíti príjemne, pretože nakupovanie má byť zážitkom. V tomto prípade nám veľmi pomohla asistencia pani Smilekovej z Detvianskeho ľudového umenia, ktorá v meste Detva zachováva silný historický odkaz tohto regiónu svojimi ručne vyrábanými krojmi a folklórnymi predmetmi. Teším sa, že sa na Slovensku posúvame v retaile každým krokom ďalej,“ zdôraznil dizajnér predajne Adrián Trojanovič.

Spojenie tradície a modernej technológie  

Prevádzka je vybavená LED televízormi a elektronickými cenovkami v sekcii ovocia a zeleniny či samoobslužnými pokladňami. Nechýba kiosk, na ktorom si zákazníci môžu vyhľadať informácie o tovaroch, aktuálnych akciách alebo výške zliav na ich karte. Supermarket s rozlohou 656 m2 otvorilo spotrebné družstvo Coop Jednota Krupina, ktoré prevádzkuje 147 predajní v jedenástich okresoch Slovenska a zamestnáva takmer tisíc ľudí.

„Otvorenie nového, už 36. supermarketu Coop Jednota Krupina je naším symbolickým príspevkom k oslavám 150. výročia vzniku slovenských spotrebných družstiev. Neustále rozvíjame a modernizujeme obchodnú sieť, snažíme sa zachovať si vlastnú identitu slovenského reťazca prevažne so sortimentom potravín od slovenských výrobcov. Obzvlášť v Detve sa nám podarilo aj po vizuálnej stránke veľmi pekne spojiť tradíciu a slovenskosť vyjadrenú folklórnymi motívmi s moderným a ekologickým  vybavením predajne,“ priblížil Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednota Krupina.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Kontroly SOI odhalili vážny problém. Cigarety si kúpi každé tretie dieťa

K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len klasické cigarety, ale stále častejšie siahajú po e-cigaretách či nikotínových vrecúškach. Potvrdili to aj aktuálne kontroly Slovenskej obchodnej inšpekcie, ktoré v spolupráci s iniciatívou Na veku záleží prebiehali po celom Slovensku. Tie odhalili vážny problém. Cigarety či iné produkty určené na fajčenie si […]

Slovensko bez ohorkov? Tabakové spoločnosti vytvárajú systém, ktorý má znížiť negatívne vplyvy odpadu z ich výrobkov.

Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom nakladaní s týmto druhom odpadu, ale i podpora inovatívnych spôsobov jeho využitia. To sú ciele novovzniknutej spoločnosti SPAK-EKO, a.s., ktorá zastrešuje aktivity tabakových spoločností zamerané na znižovanie vplyvu odpadu z ich výrobkov na životné prostredie. Vytvorenie špecializovanej spoločnosti má pomôcť naplniť prísne požiadavky, ktoré prináša nová […]

Sodastream je opäť bližšie k zákazníkom, kúpiť sa dá už aj v predajniach Billa

V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne bombičky. Spoluprácou BILLA rozšírila svoje portfólio udržateľného tovaru, SodaStream dostupnosť svojich výrobkov a služieb. Od novembra pribudol k viac než 1000 autorizovaným predajcom SodaStream nový partner. V sieti potravín BILLA si zákazníci môžu spolu s bežným nákupom zakúpiť aj prístroj SodaStream, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

30. 11. 2023, galavečer Dôveryhodné značky, Bratislava

20. – 21. 3. 2024, kongres Samoška, Košice

Profily

Obchod očami

Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej

8. novembra 2023

Martin Krajčovič, predseda, Slovenská aliancia moderného obchodu: Obchodníci infláciu tlmili

19. októbra 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera