logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Coop Jednota otvorila prvý supermarket inšpirovaný ľudovým umením

20. augusta 2019
Správy 0
1552
Coop Jednota otvorila prvý supermarket inšpirovaný ľudovým umením

Maloobchodná sieť Coop Jednota vo svojej najnovšej predajni poukázala na históriu a tradície, ktoré sa odrazili v novom dizajne. Prezrádza silné kultúrne dedičstvo regiónu, folklór a ľudové umenie. Zákazníci sa okrem vynovenej predajne môžu tešiť aj na výber slovenských potravín.

„Nová predajňa vystihuje našu obchodnú filozofiu, prepája moderné prvky a technologické novinky s úctou k našim tradíciám. Ponuku tvoria predovšetkým kvalitné slovenské potraviny doplnené o ponuku od lokálnych dodávateľov. Osobne ma veľmi teší, že práve tu pod Poľanou vzdávame úctu ľudovému umeniu novým dizajnom predajne,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

Koniec neosobným priestorom predajne

Detvianskym folklórom je inšpirovaný nielen interiér, ale aj exteriér predajne. „Som rád, že sa nám opäť naskytla možnosť spolupracovať s Coop Jednota Krupina. Pri projektovaní sme mysleli na to, aby sme supermarket čo najviac priblížili ľuďom, ktorí tu žijú. Nechceme robiť neosobné priestory, ale predajne s príbehom, kde sa zákazník cíti príjemne, pretože nakupovanie má byť zážitkom. V tomto prípade nám veľmi pomohla asistencia pani Smilekovej z Detvianskeho ľudového umenia, ktorá v meste Detva zachováva silný historický odkaz tohto regiónu svojimi ručne vyrábanými krojmi a folklórnymi predmetmi. Teším sa, že sa na Slovensku posúvame v retaile každým krokom ďalej,“ zdôraznil dizajnér predajne Adrián Trojanovič.

Spojenie tradície a modernej technológie  

Prevádzka je vybavená LED televízormi a elektronickými cenovkami v sekcii ovocia a zeleniny či samoobslužnými pokladňami. Nechýba kiosk, na ktorom si zákazníci môžu vyhľadať informácie o tovaroch, aktuálnych akciách alebo výške zliav na ich karte. Supermarket s rozlohou 656 m2 otvorilo spotrebné družstvo Coop Jednota Krupina, ktoré prevádzkuje 147 predajní v jedenástich okresoch Slovenska a zamestnáva takmer tisíc ľudí.

„Otvorenie nového, už 36. supermarketu Coop Jednota Krupina je naším symbolickým príspevkom k oslavám 150. výročia vzniku slovenských spotrebných družstiev. Neustále rozvíjame a modernizujeme obchodnú sieť, snažíme sa zachovať si vlastnú identitu slovenského reťazca prevažne so sortimentom potravín od slovenských výrobcov. Obzvlášť v Detve sa nám podarilo aj po vizuálnej stránke veľmi pekne spojiť tradíciu a slovenskosť vyjadrenú folklórnymi motívmi s moderným a ekologickým  vybavením predajne,“ priblížil Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednota Krupina.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera