logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Kraj sa prisťahoval aj do bratislavského Auparku

14. augusta 2019
Správy 0
1702
Kraj sa prisťahoval aj do bratislavského Auparku

Sieť slovenských potravín Kraj pokračuje v rýchlej expanzii. V bratislavskom Auparku pribudla najnovšia, v poradí už trinásta predajňa pod touto značkou. Ide o doteraz najväčšiu predajňu siete. Rast siete predajní bude ešte v tomto roku pokračovať, a to nielen v Bratislavskom kraji.

Koncept predajní Kraj sa zameriava na potraviny od lokálnych výrobcov, pričom až 60 % potravín na pultoch predajní pochádza práve od slovenských výrobcov. V neposlednom rade však prináša aj produkty pre spotrebiteľov s potravinovými intoleranciami a stravovacími obmedzeniami.

„Zákazníci dôverujú slovenským potravinám, záleží im na pôvode a kvalite. Našich dodávateľov si dôkladne vyberáme. Mnohokrát sú to len malé rodinné firmy a farmy, ktorým záleží na poctivosti ich výrobkov, ale majú tiež dobrý vzťah k prírode a prostrediu, v ktorom pôsobia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka.

Okrem potravín, ktoré zákazníci potrebujú pri svojich každodenných nákupoch a ponuky zo slovenských regiónov, v predajni nájdu aj špeciálne potraviny pre ľudí so stravovacími obmedzeniami či potravinovými intoleranciami. „Počet ľudí, ktorí majú nejakú formu potravinovej intolerancie sa stále zvyšuje. Záleží nám na tom, aby si ľudia u nás vedeli vybrať z bohatej ponuky bezlaktózových, bezlepkových alebo dia potravín. Samozrejmosťou sú tiež potraviny pre vegánov, raw a bio produkty,“ dodáva Stanislav Čajka.

Kraj v bratislavskom Auparku je vlajkovou predajňou siete. Na ploche 1849,5 m2 ponúka približne 11 500 produktov. Podľa generálneho riaditeľa spoločností má Kraj ambíciu svoju sieť predajní aj naďalej rozširovať, a to aj za hranice hlavného mesta a stať sa celoslovenským reťazcom. „Už onedlho privítame zákazníkov v Moste pri Bratislave, Prievidzi či Nitre. Pribudne však aj predajňa pre bratislavských zákazníkov, a to na Hraničnej ulici v Ružinove,“ hovorí Stanislav Čajka.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera