logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

18. júla 2019
Blog 0
2547
Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

S rastúcimi teplotami väčšinou maloobchodné tržby mierne zamŕzajú. Zatiaľ čo v online predaji to nie je až také citeľné, letné horúčavy môžu s tržbami bežných prevádzok s oblečením či spotrebičmi celkom pekne zamávať. Prečítajte si pár nápadov, ako svoj predaj zahriať aj v tomto období.

Usporiadajte letnú párty

Záhradná grilovačka či večerné posedenie s priateľmi pri príjemne studenom nápoji sú v lete skutočne vítané. Čo tak prísť s vlastnou in-store párty, ktorá priláka zákazníkov späť do vašej predajne? Naplánujte predvádzaciu akciu, pokojne aj s vybranými dodávateľmi. Predveďte spotrebiteľom to, čo ešte nevideli. Letné drinky a chutné jedlo by mali byť samozrejmosťou.

Odmeňte cestovateľov

Povzbuďte svojich zákazníkov, aby o vás hovorili na svojich letných cestách na sociálnych sieťach a odmeňte ich za to. Ponúknite zaujímavý akciový kupón či inú atraktívnu cenu, ak budú zdieľať svoju dovolenkovú fotografiu s niektorým z vašich produktov a navyše vás aj označia. Fotka je viac ako tisíc slov, nebojte sa to využiť.

Urobte si čas a poďakujte

Milá komplimentka poteší vždy a najmä počas leta, keď sú všetci rozlietaní. Vaši verní zákazníci budú vedieť, že ste si na nich našli čas. Nemusíte to prepáliť, stačí úprimné poďakovanie za podporu s niečím naozaj malým a milým, ktoré prehĺbi váš vzťah.

Zdieľajte

Objavte sa tam, kde ste ešte neboli – oslovte iného predajcu, ktorý má rovnakú cieľovú skupinu ako vy, avšak predáva iné produkty a presídlite sa na chvíľu k nemu. Nielenže o tom môžete informovať cez svoje komunikačné kanály, ale zároveň aj pripraviť špeciálne letné „kombo“ a predávať ho spoločne. Spojte svoje sily a promujte sa navzájom.

Choďte za zákazníkmi

Množstvo ľudí v lete navštevuje akcie, ktoré pre nich organizuje mesto, či už sú to trhy alebo festivaly. Ak sa vo vašom okolí pripravuje niečo podobné, vybehnite za nimi a tých, ktorí o tom nevedia, nezabudnite o tejto novinke informovať. No a, samozrejme, poriadne sa na akciu pripravte. Pokojne vytvorte špeciálnu letnú limitku alebo vyzvite svojich zákazníkov, aby vám ju pomohli vymyslieť. A potom ju nezabudnite vhodne a pútavo odpromovať, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí.

O pomoc pri propagácii svojich produktov či služieb sa môžete oprieť aj o miestne médiá alebo o komunikačné agentúry. Zaujímavé informácie, produkty či aktivity by mohli osloviť miestnu komunitu, ktorá je vašou cieľovou skupinou. Pokojne neváhajte pripraviť aj niečo free-of-charge. Príkladov je už aj na Slovensku mnoho – napríklad second hand Sekáč Katky Koženej, ktorý ponúka aj workshopy týkajúce sa recyklácie oblečenia, alebo predajca kuchynských spotrebičov Electrolux, ktorý zákazníkom pri kúpe parnej rúry venuje kurz varenia úplne zadarmo. Kníhkupectvo by mohlo pre zákazníkov pripraviť dielňu alebo workshop na výrobu vlastných kníh či časopisov, obchod s vínom v spojení s lokálnym dodávateľom mäsa či výrobcom dezertov zase kurz o párovaní vína a vybraných jedál. Fantázii sa medze skutočne nekladú.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera