logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

18. júla 2019
Blog 0
2233
Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

S rastúcimi teplotami väčšinou maloobchodné tržby mierne zamŕzajú. Zatiaľ čo v online predaji to nie je až také citeľné, letné horúčavy môžu s tržbami bežných prevádzok s oblečením či spotrebičmi celkom pekne zamávať. Prečítajte si pár nápadov, ako svoj predaj zahriať aj v tomto období.

Usporiadajte letnú párty

Záhradná grilovačka či večerné posedenie s priateľmi pri príjemne studenom nápoji sú v lete skutočne vítané. Čo tak prísť s vlastnou in-store párty, ktorá priláka zákazníkov späť do vašej predajne? Naplánujte predvádzaciu akciu, pokojne aj s vybranými dodávateľmi. Predveďte spotrebiteľom to, čo ešte nevideli. Letné drinky a chutné jedlo by mali byť samozrejmosťou.

Odmeňte cestovateľov

Povzbuďte svojich zákazníkov, aby o vás hovorili na svojich letných cestách na sociálnych sieťach a odmeňte ich za to. Ponúknite zaujímavý akciový kupón či inú atraktívnu cenu, ak budú zdieľať svoju dovolenkovú fotografiu s niektorým z vašich produktov a navyše vás aj označia. Fotka je viac ako tisíc slov, nebojte sa to využiť.

Urobte si čas a poďakujte

Milá komplimentka poteší vždy a najmä počas leta, keď sú všetci rozlietaní. Vaši verní zákazníci budú vedieť, že ste si na nich našli čas. Nemusíte to prepáliť, stačí úprimné poďakovanie za podporu s niečím naozaj malým a milým, ktoré prehĺbi váš vzťah.

Zdieľajte

Objavte sa tam, kde ste ešte neboli – oslovte iného predajcu, ktorý má rovnakú cieľovú skupinu ako vy, avšak predáva iné produkty a presídlite sa na chvíľu k nemu. Nielenže o tom môžete informovať cez svoje komunikačné kanály, ale zároveň aj pripraviť špeciálne letné „kombo“ a predávať ho spoločne. Spojte svoje sily a promujte sa navzájom.

Choďte za zákazníkmi

Množstvo ľudí v lete navštevuje akcie, ktoré pre nich organizuje mesto, či už sú to trhy alebo festivaly. Ak sa vo vašom okolí pripravuje niečo podobné, vybehnite za nimi a tých, ktorí o tom nevedia, nezabudnite o tejto novinke informovať. No a, samozrejme, poriadne sa na akciu pripravte. Pokojne vytvorte špeciálnu letnú limitku alebo vyzvite svojich zákazníkov, aby vám ju pomohli vymyslieť. A potom ju nezabudnite vhodne a pútavo odpromovať, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí.

O pomoc pri propagácii svojich produktov či služieb sa môžete oprieť aj o miestne médiá alebo o komunikačné agentúry. Zaujímavé informácie, produkty či aktivity by mohli osloviť miestnu komunitu, ktorá je vašou cieľovou skupinou. Pokojne neváhajte pripraviť aj niečo free-of-charge. Príkladov je už aj na Slovensku mnoho – napríklad second hand Sekáč Katky Koženej, ktorý ponúka aj workshopy týkajúce sa recyklácie oblečenia, alebo predajca kuchynských spotrebičov Electrolux, ktorý zákazníkom pri kúpe parnej rúry venuje kurz varenia úplne zadarmo. Kníhkupectvo by mohlo pre zákazníkov pripraviť dielňu alebo workshop na výrobu vlastných kníh či časopisov, obchod s vínom v spojení s lokálnym dodávateľom mäsa či výrobcom dezertov zase kurz o párovaní vína a vybraných jedál. Fantázii sa medze skutočne nekladú.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera