logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019 má svojich víťazov

17. júna 2019
Správy 0
1891
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019 má svojich víťazov

Spoločnosť Atoz Marketing Services na slávnostnej ceremónií vyhlásila výsledky ôsmeho ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, ktorý každoročne oceňuje produktové novinky a inovácie na slovenskom trhu. Odovzdávanie ocenení sa uskutočnilo v novom priestore Design Factory v Bratislave a hostí ním sprevádzala televízna moderátorka Barbora Krajčovičová a kubánsky spevák Aristarco Pérez s tanečným párom.

Výrobcovia a distribútori mohli do ôsmeho ročníka programu prihlásiť svoje inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov s výnimkou tabakových výrobkov, ktoré boli na slovenský trh uvedené v období od januára 2018 až do konca mája 2019.

V programe sa objavili aj nové kategórie

O získanie titulu Najlepšia novinka 2019 v tomto roku prejavilo záujem vyše 89 nových a inovovaných výrobkov z takmer 77 spoločností. Tie sa uchádzali o priazeň spotrebiteľov v 20 potravinárskych a ôsmych nepotravinárskych kategóriách, ktorých rozpätie bolo tradične veľmi rôznorodé. Okrem klasických kategórií, ako sú alkohol, čokoládové cukrovinky, vína, pleťová kozmetika, či pet food sa v programe tento rok objavili nové kategórie ako napríklad mlieka, grilovacie syry, kávové kapsuly, ryby alebo džúsy a smoothie nápoje.

Výrobky hodnotilo dvetisíc slovenských spotrebiteľov

Základom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Nielsen. Do výskumu, ktorý sa uskutočnil v máji 2019 sa zapojila reprezentatívna vzorka 2 000 slovenských respondentov. Cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii považujú spotrebitelia za najlepší. Hodnotili sa atribúty ako napríklad chuť, obal, funkčnosť, kvalita, značka či iné. Okrem ocenených v rámci jednotlivých produktových kategórií si cenu odniesol aj Absolútny víťaz, teda výrobok, ktorý získal v prieskume najvyšší počet hlasov. Absolútnym víťazom sa stal Somat gold od spoločnosti Henkel Slovensko, ktorý získal certifikát od mediálneho partnera Store media na reklamnú kampaň v hodnote až 7 500 € v instore rádiu obchodného reťazca Tesco. Ocenené boli aj novinky, ktoré zaujali spotrebiteľov v rámci sprievodných súťaži usporiadaných mediálnymi partneri programu.

Podpora a propagácia víťazných výrobkov

Slávnostný galavečer spustil podporu  víťazných noviniek. Ocenené spoločnosti môžu počas jedného roka využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019 pri propagácii víťazných výrobkov, a to na obaloch, aj v marketingových kampaniach. Víťazi programu sa môžu tešiť na zviditeľnenie prostredníctvom marketingovej kampane, ktorá prebehne v tlači, konkrétne v časopise Tovar&Predaj, v tituloch vydavateľstva Mafra, v prílohe Moje Leto, ktorá je súčasťou časopisov Moja psychológia, Moje zdravie, ForMen, na internete, sociálnych sieťach a v in-store. Novinkou v programe je propagácia v instore rádiu obchodných reťazcoch Tesco a Metro v 124 predajniach zameraná na podporu loga a víťazov programu. Po prvýkrát bola posilnená retailová podpora prostredníctvom distribúcie víťazných noviniek na centrály reťazcov k rukám jednotlivých  nákupcov, pretože podpora samotného listingu je pre nové výrobky veľmi dôležitá. Víťazné novinky budú vystavované na kongresoch Samoška a TaPcon, ktorého sa zúčastňujú majitelia nezávislých obchodov, ale aj zástupcovia reťazcov. Obchodníci sa vďaka tejto podpore dozvedia, aké novinky budú spotrebitelia hľadať na regáloch. Víťazné firmy budú mať taktiež možnosť samplingu svojich výherných noviniek na stánku Voľba spotrebiteľov počas najväčšej medzinárodnej poľnohospodárskej a potravinárskej výstavy Agrokomplex v Nitre v auguste 2019. Spotrebitelia sa môžu oboznámiť s víťazmi  aj v rámci pravidelných spotrebiteľských súťaží  na facebookovom profile Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019.

Zoznam ocenených výrobkov

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera