Značka Pepco potvrdzuje na Slovensku svoje rastové ambície. 14. júna otvorila už svoju stú predajňu, a to v hornonitrianskom regióne v meste Prievidza. Spoločnosť na tunajšom trhu pôsobí už šiesty rok a vedenie sľubuje otvorenie prevádzok aj v ďalších mestách.
Sieť obchodov Pepco je na Slovensku známa najmä predajom oblečenia pre deti a hračiek. Ponuku dopĺňa sortiment produktov pre domácnosť, bývanie, školské potreby a móda pre dospelých. Spoločnosť vznikla v roku 1999 v Poľsku a do roku 2004 otvorila prvých 14 predajní. O necelú dekádu neskôr expandovala aj na slovenský trh, kde aktuálne pôsobí v rámci stých predajní.
Pepco má ambíciu stať sa značkou, ktorá sa nelimituje len na veľké mestá a obchodné domy. Predajne sú umiestnené aj v mestách a obciach s počtom obyvateľov pod 10 000 a svoje miesto našla v dostupných retailových parkoch, ale i menších obchodných domoch. Nová predajňa sa nachádza v priestoroch retailového parku Stop shop Prievidza, a v tomto meste je už druhou pobočkou.
Milan Drahoš, country manager Pepco pre Slovensko a Českú republiku naznačuje, že novootvorená predajňa však zďaleka nie je posledná. „V expanzii plánujeme pokračovať aj naďalej, aby sme zabezpečil pohodlné nákupy aj v mestách, kde ešte nepôsobíme. Chceme byť čo najbližšie k našim zákazníkom. Zároveň sa budeme sústrediť na zväčšovanie a modernizáciu existujúcich predajní s cieľom vyššieho komfortu nákupu.“
Okrem Slovenska a Českej republiky spoločnosť pôsobí aj v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Slovinsku, Estónsku, Litve, Lotyšsku a tiež v Bulharsku.