Spoločnosť CBA Slovakia plánuje v priebehu júna dočasne zatvoriť 40 predajní, ktoré následne ponúkne miestnym podnikateľom v podobe franšízy. Ide o predajne, ktorých centrálne prevádzkovanie nie je efektívne. Spoločnosť zároveň rozširuje sieť o nové pobočky.
Od novembra pribudlo v rámci siete 18 predajní a do konca roka sa k nim pridá ďalších osem s rozmiestnením po celom Slovensku. Tieto kroky sú podľa spoločnosti súčasťou zmien, ktoré odštartovala pri prechode pod novú značku Potraviny Kačka.
Príležitosť pre miestnych podnikateľov
„V rámci zmeny obchodnej stratégie sa sústreďujeme na predajne s plochou nad 200 m2. Predajne, ktoré nie je možné efektívne centrále prevádzkovať síce dočasne zatvárame, ale ponúkame ich šikovným miestnym podnikateľom formou franšízy. To znamená, že budú mať našu plnú podporu od vybavenia obchodu až po logistiku, aby mohli predajňu prevádzkovať. Tento model sme si už úspešne vyskúšali v Lučenci a okolí a som presvedčený, že môže fungovať aj v ďalších častiach Slovenska,“ vysvetľuje Wieslaw Chlebuś, generálny riaditeľ CBA Slovakia.
Zmena na Potraviny Kačka zvýšila návštevnosť
K dnešnému dňu už viac ako polovica predajní prešla remodelingom na Potraviny Kačka. Zákazníci pozitívne reagujú na moderné priestory predajní, čo sa prejavilo medziročným nárastom návštevnosti o šesť percent a rastúcim obratom prevádzok. Do konca roka 2019 spoločnosť plánuje otvoriť ďalších osem nových supermarketov na západnom, strednom aj východnom Slovensku.