logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Richard Citnar, store manažér obchodného domu, Ikea Bratislava: Nesnažím sa byť úspešný, ale šťastný

4. júna 2019
Profily 0
4889
Richard Citnar, store manažér obchodného domu, Ikea Bratislava: Nesnažím sa byť úspešný, ale šťastný

V brnianskej Ikei začínal pred osemnástimi rokmi prakticky od nuly. Spočiatku pracoval na čiastočný úväzok a jeho úlohou bolo sťahovať nákupné vozíky z parkoviska. Neskôr pokračoval na oddelení služieb zákazníkom a environmentálnom oddelení. Odtiaľ jeho kroky viedli na rôzne pozície v rámci obchodného oddelenia. V Prahe mal na starosti výber sortimentu pre Česko, Slovensko a Maďarsko, potom sa stal zástupcom sales manažéra pre celý región. Od minulého roka je riaditeľom obchodného domu v Bratislave. Miluje vysokohorskú turistiku, z tatranskej zbierky mu chýba už iba Východná Vysoká a Slavkovský štít. 

Úspech

Pre mňa osobne neznamená úspech nič, pretože je to nestála veličina. Najprv si niečo  vytýčite, a  keď to dosiahnete, radosť trvá asi týždeň. Potom si vytýčite ďalší cieľ a tak dookola. Viac ako na úspech verím na šťastie. Možno je to sprofanované slovo, ale pre mňa je dôležité cítiť sa šťastne a robiť šťastnými iných ľudí. Samozrejme, nemôžem urobiť šťastných všetkých, ale mám dosah na ľudí okolo seba, ktorých šťastie závisí aj od toho, ako sa budem správať. Môj úspech je, keď sa obzriem a môžem povedať, že som rodinu, kolegov či zákazníkov urobil šťastnými. To znamená, že sa nesnažím byť úspešný, ale šťastný.

Motto

„Čo ťa nezabije, to sa ťa pokúsi zabiť neskôr.“ Trochu som modifikoval Nietzscheho, ale verím tomu, že veci je potrebné riešiť hneď, netreba ich odkladať a čakať, že sa samy vyriešia.

Rodina

Mám syna, ktorý prichádza do puberty so všetkými plusmi a mínusmi toho obdobia. Snažím sa mu byť vzorom a príliš mu nezasahovať do života, aby si našiel vlastnú cestu. Som tu pre neho vždy, keď potrebuje, ale nechcem projektovať vlastné túžby do jeho života.

Šťastné číslo

Nemám a ani na nich neverím. Z hľadiska matematiky ma fascinuje nekonečno, pretože logikou človeka je neuchopiteľné. Aké je to číslo pred nekonečnom?

Peniaze

Hlavným benefitom peňazí je, že dokážu dať človeku slobodu. Ale len za predpokladu, že s nimi vie nakladať, lebo inak sa stane ich otrokom. Samy o sebe šťastie neprinesú. Sú dôležité v pracovnom ohodnotení, ale nie sú jeho jedinou zložkou. Dnes na to firmy často zabúdajú, ale podstatné je aj uznať hodnoty spolupracovníka. Ale nie umelo, že ho poklepem raz za mesiac po ramene, ale dôležité je byť s ľuďmi, deliť sa s nimi o pocity a myšlienky. Triangel šťastia v práci tvoria hygienické faktory, čiže bezpečnosť či plat, potom vzťahy a pocit zmysluplnosti práce. Ak sú tieto tri podmienky splnené, dokážeme byť v práci angažovaní, a teda aj šťastní.

Hobby

V každej voľnej chvíli sa venujem vysokohorskej turistike. Mám rád teoretickú fyziku. Baví ma oddychová braková či geograficko-faktická literatúra.

Vízia
Urobiť seba a ľudí okolo mňa šťastnejšími.

Životný cieľ
Chcem žiť najlepšie ako viem a byť vzorom môjmu synovi i ľuďom okolo mňa v tom, že sa dá žiť čestne a zároveň byť v úvodzovkách úspešný. Budem veľmi rád, keď po mne ostane pozitívna environmentálna stopa. Neviem ju momentálne definovať, ale korporácie majú výhodu napríklad v tom, že ak niečo zmeníte k lepšiemu, má to obrovský dosah.

Čo ma rozosmialo

Moja žena, ktorá si našla novú záľubu. Pozoruje a kŕmi vtáky. Veľa sa tomu venuje a baví ju čítať si o vtákoch. Dozvedela sa, že červienky žijú v pároch na určitom území a nikoho tam nepustia a že sýkorky, keď nemajú čo jesť, vyďobávajú muchárikom mozog . Mňa zas veľmi baví ju pri tom pozorovať.

Kniha a film

Mojím najobľúbenejším filmom je Osem hrozných od Quentina Tarantina a knihou Pražský cintorín od Umberta Eca.

Vzor

Nemám konkrétny vzor, z ktorého by som si vzal všetko. U niekoho si vážim jeho podnikavosť, u niekoho česť, u niekoho vytrvalosť. Vážim si napríklad môjho starého otca pre jeho česť a nášho zakladateľa Ingvara Kamprada pre jeho podnikavosť.

Životopis:

2001 – zamestnanec oddelenia Služieb zákazníkom na skrátený úväzok, Ikea Brno

2009 – sales manažér, Ikea Brno

2014 – zodpovedný za výber sortimentu pre Ikea CZ/HU/SK

2016 – zástupca sales manažéra pre Ikea CZ/HU/SK

2018 – store manažér Ikea SK

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok