Skupina Atoz Retail je organizátorom kongresu Samoška, ktorý slúži na podporu slovenského maloobchodu. Cieľom je informovať a inšpirovať domácich maloobchodníkov a pomôcť im obstáť v konkurencii na trhu.
Cieľovom skupinou sú majitelia, manažéri a pracovníci samostatných predajní, rovnako ako aj obchodov zaradených do niektorej siete, akou je napríklad CBA, Coop Jednota či Fresh, a v neposlednom rade zástupcovia centrál týchto sietí a ich dodávatelia.
Po kongrese vždy vychádza špeciál časopisu Tovar&Predaj venovaný tejto akcii s názvom Ozveny Samošky, ktorý zhŕňa najdôležitejšie momenty kongresového programu, prináša fotografie, názory účastníkov a ďalšie zaujímavosti. Slovenskí obchodníci môžu taktiež vzájomne komunikovať na facebookovej stránke komunity slovenských obchodníkov.
Vzhľadom na veľkosť cieľovej skupiny maloobchodníkov na slovenskom trhu sa nie každý môže osobne kongresu zúčastniť. Projekt sa preto rozširuje do online prostredia a funguje na samostatnom webe www.samoskaweb.sk, ktorý zároveň dopĺňa aj mesačný newsletter správami z domáceho maloobchodu, rozhovormi s osobnosťami slovenského trhu, tipmi na zaujímavé produktové novinky a informáciami o prípravách kongresu.
Web prináša aktuálne spravodajstvo zo slovenského trhu, profily dodávateľov, rozhovory s úspešnými maloobchodníkmi či dáta z vývoja trhu.
Chcete dostávať newsletter Samoška News? Registrujte sa tu.