logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

Ocenenie Obchodník roka obhájil Martinus, cenu verejnosti prevzal Lidl

30. apríla 2019
Správy 0
2524
Ocenenie Obchodník roka obhájil Martinus, cenu verejnosti prevzal Lidl

Obchodníci už po šiestykrát bojovali o ocenenia Mastercard Obchodníka roka. Absolútnym víťazom a držiteľom titulu sa stalo kníhkupectvo Martinus. Medzi ďalších víťazov odborových kategórií patrí dm drogerie markt, Deichmann, IKEA, Lidl Slovenská republika, Nay, Reserved, Sportisimo a Obi.

Celkový víťaz aj víťazi jednotlivých sortimentných kategórií boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu GfK Czech na vzorke 1 500 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami sú spontánne vymenované predajne, miera lojality zákazníkov k predajni a a dôvera v ňu.

„Už šiesty rok vyberali slovenskí zákazníci v rámci ocenenia Mastercard Obchodník roka tých najobľúbenejších obchodníkov v jednotlivých kategóriách maloobchodu. Výsledky súťaže sú preto odrazom ich vlastnej skúsenosti a spokojnosti s kvalitou produktov a služieb. Absolútne víťazstvo obhájilo kníhkupectvo Martinus, a to predovšetkým vďaka vysokej dôvere a lojalite svojich zákazníkov. Na druhom mieste sa v kategórii absolútny víťaz umiestnila spoločnosť dm drogerie markt a na treťom Panta Rhei,“ povedal Martin Dolejš, vedúci rozvoja obchodu Mastercard Slovensko a Česká republika.

To najlepšie z každej kategórie 

Ocenenia prebiehali vo viacerých odborových kategóriách vrátane potravín, drogérie s parfumériou, odevov, obuvi, kategóriou so športovými odevmi a potrebami, elektronikou, knihami, potrebami pre dom, záhradu a chovateľov a s nábytkom a bytovými doplnkami.

„Počas šiestich rokov existencie ocenenia Mastercard Obchodník roka sa ukazuje, že v rade kategórií sú z roka na rok výsledky na špici peletónu tesnejšie. Obchodníci sa kvalitou a službami stále posúvajú a navzájom vyrovnávajú,  z čoho ťažia predovšetkým zákazníci,“ tvrdí Josef Machala, Mastercard rewards program leader.

Cenu v kategórii Obchodník s potravinami vyhral vďaka vysokej úrovni spontánnej znalosti medzi zákazníkmi a ich lojalite voči spoločnosti Lidl Slovenská republika, na druhom mieste sa pritom umiestnil Kaufland a na treťom je Tesco. V kategórii drogérie a parfumérie sa najlepším obchodníkom stala spoločnosť dm drogerie markt, druhé miesto získala Teta drogerie a tretie Yves Rocher.

Víťazné značky odevov a obuvi

Najobľúbenejším obchodníkom s odevmi je spoločnosť Reserved, druhé miesto zaujal Orsay a tretie Peek&Cloppenburg. Spoločnosť Reserved bola hodnotená v rámci sortimentnej skupiny najlepšie v parametroch dôvery zákazníkov. Víťazom kategórie Obchodník s obuvou sa stala spoločnosť Deichmann, na druhom stupni sa umiestnilo CCC a po nej obsadil svoje miesto Baťa. Deichmann zvíťazil vďaka vysokej úrovni spontánnej znalosti medzi zákazníkmi a ich lojalite. Medzi športovými odevmi a potrebami je jasným víťazom Sportisimo, hneď po ňom Decathlon a tretie miesto obsadil SportsDirect. Zákazníci Sportisima pritom v danej kategórii deklarujú najvyššiu mieru lojality a spontánnej znalosti.

Favoriti medzi produktmi pre domácnosť  

Víťazstvom v kategórii Obchodník pre dom, záhradu a chovateľov sa stalo Obi, na druhom mieste sa umiestnil Hornbach a tretie miesto zaujala Super ZOO. Silnou stránkou reťazca Obi je vysoká  znalosť medzi zákazníkmi. Cenu Obchodníka s nábytkom a bytovými doplnkami zase prevzala spoločnosť IKEA, na druhom mieste Jysk a ako tretí sa umiestnil Möbelix. IKEA v kategórii zvíťazila vďaka vysokej lojalite a dôvere zákazníkov.

Cenu v kategórii Obchodník s elektronikou získal Nay, na druhom mieste skončila Alza.sk a na treťom Mall.sk. Nay je medzi zákazníkmi veľmi známy a sú k nemu lojálni.

Šiesty rok najlepším obchodníkom

Obchodníkom s knihami a zároveň i celkovým víťazom sa stal opäť Martinus. Druhé miesto Panta Rhei a tretie miesto prevzal preskoly.sk. Kníhkupectvo Martinus sa teší vysokej dôvere zákazníkov, ktorí sú tiež najlojálnejší v danej kategórii. „Zvíťaziť šiesty rok po sebe pre nás znamená nielen obrovskú radosť, ale aj záväzok. Záväzok byť stále lepší a nepoľaviť v snahe prinášať našim zákazníkom služby na tej najvyššej možnej úrovni. Mimoriadne si vážime, že naše dlhoročné úsilie prináša aj takéto výsledky. Naznačuje nám to, že cesta k zákazníckej spokojnosti je síce bez konca, ale tá naša sa uberá správnym smerom,“ povedal Juraj Šlesar, marketingový manažér kníhkupectva Martinus.

Cenu verejnosti obhájil Lidl   

V kategórii Mastercard Cena verejnosti zvíťazila spoločnosť Lidl Slovenská republika, ktorá zároveň obhájila svoje prvenstvo rovnako, ako v predchádzajúcich piatich rokoch. Umiestnenie jej zabezpečilo 35 193 hlasov. Z víťazstva sa tešila vďaka vysokej dôvere a lojalite zákazníkov. „Náš záväzok vo vzťahu k zákazníkom je jednoduchý a zároveň úprimný. Snažíme sa im vždy ponúknuť najlepšiu kvalitu za výhodnú cenu. Zaujímame sa o ich názor a v maximálnej možnej miere sa im snažíme vyhovieť. Zákazníci nám to odplácajú svojou dôverou a spokojnosťou. Opakovane nás zvolili za jednotku v čerstvosti, za symbol najlepšieho pomeru ceny a kvality a na základe prieskumu verejnej mienky sme sa po piatykrát stali Obchodníkom s potravinami,“ uviedol Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu.

Na druhom mieste je dm drogerie markt s 24 874 hlasmi a Panta Rhei s 21 473 hlasmi obsadil tretiu priečku.

Zákazníci mali možnosť  zúčastniť sa internetového hlasovania od 7. januára do 31. marca 2019, pričom sa doň zapojilo 58 209 ľudí. Slávnostné vyhlásenie víťazov sa uskutočnilo 24. apríla 2019 v rámci konferencie Slovak Retail Summit v Bratislave.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera