logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

V Bratislave vzniká nové nákupné centrum

26. apríla 2019
Správy 0
3570
V Bratislave vzniká nové nákupné centrum

V nákupnom centre pri petržalskom hypermarkete Tesco v Bratislave pribudne vyše 50 obchodov, kaviarní a reštaurácií.  Reťazec totiž mení hypermarket na nákupné centrum Galéria. Otvárať sa bude na jar budúceho roka.

Nová Galéria zákazníkom poskytne okrem Tesca zároveň i možnosť nákupu v ďalších predajniach známych značiek oblečenia či športových potrieb. Nový foodcourt prinesie návštevníkom aj 12 reštaurácií a kaviarní.

„Vytvorenie novej Galérie v Petržalke je najväčšou investíciou Tesca na Slovensku od roku 2017, keď sme pri Galante otvorili najväčšie distribučné centrum v strednej Európe,“ hovorí Martin Kuruc, výkonný riaditeľ spoločnosti Tesco na Slovensku. „Projekt Galérie sme dlhodobo pripravovali aj na základe zákazníckeho prieskumu. Veríme, že Galéria sa pre obyvateľov Petržalky aj celého okolia stane miestom nielen na príjemné nakupovanie, ale aj priestorom pre posedenie pri káve či dobrom jedle,“ dodáva.

Nákupné centrum Tesco Galéria bude mať rozlohu 11-tisíc metrov štvorcových, z čoho bude 6 700 m2 tvoriť priestor hypermarketu. „Predajnú plochu hypermarketu sme zefektívnili o vyše tretinu, zákazníci však nepocítia zmenu v ponuke. V predajni zostávajú všetky sortimentné skupiny ako doteraz, avšak obchod bude kompaktnejší a prispôsobený na pohodlný a rýchly nákup. Hypermarket Petržalka má najširšiu ponuku sortimentu na Slovensku, a to sa nezmení ani prestavbou,“ spresňuje Martin Kuruc.

Hoci je predajňa v prestavbe, zákazníci by stavebné obmedzenia výrazne pocítiť nemali. Hypermarket je otvorený aj počas rekonštrukcie počas celého týždňa. Tesco má na Slovensku zároveň i ďalšie nákupné centrá a ambície na prípravu ďalších projektov. „Aktuálne plánujeme rozšírenie Galérie Tesco v Dunajskej Strede. Pripravené máme aj ďalšie projekty, ktorých realizácia závisí aj od záujmu nájomcov,“ dopĺňa Martin Kuruc.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok