
Spoločnosť Panattoni Europe vymenovala Karla Taschnera za nového marketingového a PR manažéra pre Českú republiku. Jeho úlohou bude zintenzívniť a optimalizovať marketingovú a mediálnu komunikáciu v nadväznosti na rast spoločnosti v Českej republike a plánovaný rozvoj na Slovensku.
Karel Taschner sa môže pochváliť viac než dvadsaťročnou skúsenosťou v médiách, marketingovej komunikácii a PR. Ako absolvent Technickej univerzity v Liberci riadil externú komunikáciu v spoločnosti Hewlett-Packard pre Česko a Slovensko, kde strávil osem rokov. Následne nastúpil do Amazonu, kde úspešne zvládol prácu na zložitom komunikačnom projekte pri vstupe spoločnosti do strednej a východnej Európy. Zo spoločnosti Amazon prestúpil do Huawei v rámci pozície senior PR manažér. Pred nástupom do Panattoni Europe viedol marketing a PR v spoločnosti CPI Property Group.
„Panattoni Europe mi imponuje tým, že zďaleka nekomunikuje len svoj vlastný biznis, ale ako líder na trhu sa nebojí vystúpiť s témami za celý odbor, a dokonca sa významne angažuje aj v oblasti rozvoja českých obcí. Nechcem, aby to znelo ako fráza, ale túto prácu beriem ako výzvu, pretože cítim, že má veľký potenciál aj mimo obzor klasického developmentu,“ hovorí Karel Tascher.
„Komunikácia je v našom odbore úplne zásadná, pretože sklady a výrobné haly sami o sebe proste nikdy príliš populárne nebudú. Predpokladom k úspechu je preto poctivá práca s médiami a verejnosťou. To sa nám potvrdilo v minulých rokoch, a preto sme sa rozhodli na dynamický rast biznisu zareagovať tým, že sme angažovali Karla Taschnera, ktorý v oblasti korporátnej komunikácie patrí k jedným z najskúsenejších,“ tvrdí Pavel Sovička, generálny riaditeľ Panattoni Europe pre Česko a Slovensko.