logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Sieť dm spustila čapovanie drogérie

17. apríla 2019
Správy 0
2635
Sieť dm spustila čapovanie drogérie

Zákazníci siete dm drogerie markt majú možnosť načapovať si čistiace prostriedky do zakúpených fliaš. Po spotrebovaní prostriedku si fľašu môžu do predajne priniesť a opätovne naplniť. K dispozícii majú dva druhy prostriedku na umývanie riadu a dva druhy pracieho prostriedku. Sieť chce takto prispieť k znižovaniu spotreby plastov.

Ekologická služba bude spočiatku dostupná v desiatich filiálkach. Aktuálne funguje v predajniach siete v bratislavskom Centrali a Auparku, v Trnave a Trenčíne. Do konca mája sa k nim pridá Banská Bystrica, Košice, Nitra, Prešov, Žilina i Poprad. Po dvanástich mesiacoch dm vyhodnotení testovaciu prevádzku a rozhodne či sa rozšíri sortiment i počet predajní, ktoré službu ponúkajú.

Cena čapovaných čistiacich prostriedkov je nastavená motivačne. Oproti rovnakej drogérii vo fľašiach je pri pracom prostriedku úspora 12 percent a pri prostriedku na umývanie riadu 20 percent. „Stále viac zákazníkov si uvedomuje dosah svojho správania na našu planétu a záleží im na jej budúcnosti. My v dm ich chceme v tomto životnom štýle podporiť a prispieť k trvalej udržateľnosti. Nákupom čapovanej drogérie zákazník ušetrí nielen peniaze, ale aj plastový odpad,“ hovorí konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský.

Výrobcom čapovanej drogérie je rakúska značka Planet Pure, ktorá má certifikáciu bio. Fľaše, do ktorých sa plní, sú vyrobená z recyklovaného plastu, respektíve z bio plastu z cukrovej trstiny. Služba funguje v rámci koncernu v Rakúsku, v približne rovnakom čase ako u nás sa objaví aj v Česku.

Čapovanie drogérie už ponúkajú bezobalové predajne i reťazec Yeme.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera