logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Minerálka Kláštorná sa opäť vyrába. Na pulty ju vracia Kofola

17. apríla 2019
Správy 0
3160
Minerálka Kláštorná sa opäť vyrába. Na pulty ju vracia Kofola

„Keď sme prvýkrát vstúpili do výrobného závodu, vyzeralo to tam takmer ako počas obednej prestávky. Výrobné linky síce nebežali, ale vyzerali funkčné, priestory boli udržiavané a čakali na správneho investora, ktorý im vdýchne nový život,“ spomína na kúpu minerálnej vody Kláštorná generálny riaditeľ skupiny Kofola Jannis Samaras.

Minerálka prešla do rúk spoločnosti pred desiatimi mesiacmi, linka na jej plnenie sa spustila v apríli a aktuálne je už opäť v predaji. Prvé palety jedenapollitrových fliaš Kláštorná Kalcia smerovali do Tesca.

Závod v Kláštore pod Znievom kedysi patril do portfólia finančnej skupiny Skyside, po jej finančných problémoch však pred štyrmi rokmi prestal vyrábať. Komplikovaná vlastnícka história zapríčinila, že si minerálka prešla zložitými obdobiami a takmer sa na ňu zabudlo. Pred rokom ju však kúpila Kofola. Tá získala moderný závod s linkou, ktorá dokáže naplniť 10-tisíc fliaš za hodinu. Výdatnosť prameňa s minerálnou vodou bohatou na vápnik je sedem litrov za sekundu.

Kofola pred pätnástimi rokmi uviedla na trh pramenitú vodu Rajec a roky sa obzerala aj po slovenskej minerálnej vode. Podľa slov Jannisa Samarasa prešli celé Slovensko, až napokon to, čo hľadali, našli takmer pod nosom. Kláštor pod Znievom sa nachádza totiž cez kopec iba 30 kilometrov od Rajca.

Spustenie výroby Kláštornej Kalcia nie je jedinou aktivitou spoločnosti Kofola v regióne. Skupina má vo svojom portfóliu aj výrobcu zmesí z liečivých rastlín a prírodných čajov Leros. Ten v Rajeckej doline posadil prvé bylinky a zriadil výkupňu bylín. Ďalšia by mohla pribudnúť práve v Kláštore pod Znievom. „V spolupráci s občianskym združením Dobrý Pastier, ktoré poskytuje azyl ľuďom v núdzi a seniorom, by sme tiež radi rozvinuli myšlienku obnovenia botanickej záhrady liečivých rastlín, ktorá bola v minulosti dominantou regiónu,“ uzatvára Jannis Samaras.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera