logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Katarína Droppová: Jar je predo dvermi – pustite do vášho podnikania svieži vietor

14. februára 2019
Blog 0
2855
Katarína Droppová: Jar je predo dvermi – pustite do vášho podnikania svieži vietor

Áno, áno, dnes je deň svätého Valentína a ja verím, že vám moje rady z predošlého blogu pomohli vo vašom podnikaní práve na dnešný sviatok. No hlavne, že ste pri tom zhone nezabudli ani na seba a svojich blízkych. Ale, aj keď sa to nezdá, jar je predo dvermi, a preto je potrebné otvoriť dvere, okná a pustiť do vášho biznisu nový, svieži vietor.

Vyburcujte svojich zákazníkov zo zimnej hybernácie! Ako na to? Možno vám pomôže týchto 5 jarných tipov.

#TIP 1 Jarné upratovanie  

Nemusíte ho urobiť doslovne, ale nezaškodí to – urobte akciu: povedzte zákazníkom, že znižujete ceny na obľúbené položky, aby ste uvoľnili miesto novým produktom. A to aj vtedy, ak ste majiteľom reštaurácie. Veď prečo nevymeniť zimné menu za ľahšie? Jarné výpredajové akcie oslovia spotrebiteľov a tí sa zároveň dozvedia aj o tom, že pre nich niečo nové, lákavé pripravujete.

#TIP 2 Reštart

Nová sezóna prináša nové príležitosti na rast, len je potrebné premyslieť si, ako na to. Využite jarné témy a nájdite spôsob, ako rozpovedať príbeh vašej značky, ako osloviť ešte lepšie svojich zákazníkov. Veď každý túži po reštarte a jar je na to ako stvorená! Povzbuďte svojich zákazníkov, aby oslávili príchod jari spoločne s vami. Špeciálny jarný balíček ich určite zaujme.

#TIP 3 Fit do leta

Kto by nechcel byť štíhlejší do plaviek na letnú sezónu, všakže? J Ak sa váš obchod nevenuje predaju športových doplnkov, náradia, či oblečenia, nevadí. Marec je správnym mesiacom na akúkoľvek športovú aktivitu – nebojte sa dať do popredia tovar, ktorý je ako stvorený dosiahnuť zdravší a krajší život.

Aj taká počítačová firma môže ponúknuť servis, ktorý dá do pohybu … predsa počítače svojich zákazníkov, ktoré budú ešte rýchlejšie J Reštaurácie ponúknu jarné menu, obchod jarné balíčky a kuriérske služby môžu ponúknuť špeciálne doručovacie rýchle služby. Ak sa predsa len nájde spoločnosť, ktorá by nemala ako siahnuť po jarnej téme, môže kľudne podporiť miestny športový klub. Stačí len otvoriť oči a pouvažovať, aké aktuálne udalosti oslovia vašich zákazníkov.

#TIP 4 Sviatok je každý deň

Dnes je sviatok zaľúbených, stále je sezóna plesov, no v marci? Možno sa vám to nezdá, ale aj v treťom mesiaci roka nás čaká množstvo dátumov, cez ktoré môžete osloviť svojich zákazníkov. 20. marca je Svetový deň šťastia a 8.3. predsa MDŽ. Aj keď si poviete, že ide o – v našich končinách pomerne – sprofanovaný sviatok, prečo by ste mu nemohli prinavrátiť význam, aký si zaslúži? Napríklad ako to urobila firma Hewlett-Packard.

Ak máte vo svojom okolí bývalú športovkyňu, prečo jej nepomôcť skvalitniť život a súčasne cez vašu charitatívnu pomoc neosloviť ďalších ľudí, ktorí radi priložia pomocnú ruku? Alebo čo tak osloviť práve ženy, aby sa zapojili do podpory miestneho športového klubu pre seniorov, pre deti a podobne?

#TIP 5 Myslite ako zákazník

Len ten, kto chodí v topánkach svojich zákazníkov, vie odhadnúť ich potreby a túžby. Zisťujte, čo chcú, čo je pre nich dôležité, čo ich zaujíma. Ako? Najlepšie to zistíte cez sociálne médiá. Hravo a nevtieravo. Kľudne zapojte ambasádorov – „hovorcov“ vašej značky, aby ukázali svoje vlastné zážitky s vašou značkou a tým inšpirovali ostatných. Napríklad, ako to robí Electrolux. Alebo vyhláste súťaž o to, čo je inšpirujúce na mame či inej žene

vašich zákazníkov… Víťaza určite poteší košík dobrôt  vášho obchodu, kupón na nákup vo vašej predajni alebo napríklad stretnutie s niekým, kto dokáže druhých nadchnúť a inšpirovať. A so všetkými vašimi krokmi a výsledkami sa nezabudnite podeliť s vašimi fanúšikmi na sociálnych sieťach. Obsah tvorený spotrebiteľmi je ten najcennejší, pretože je autentický.

Samozrejme, nezabudnite na komplexnú komunikáciu – jar musí dýchať zvnútra aj zvonku vašej predajne, no tiež cez vašu webovú stránku, cez váš magazín, blog a ďalšie kanály. Nebojte sa využiť zaujímavé jarné šablóny, ktoré využijete na propagáciu svojich služieb a produktov. Aj cez tieto aktivity dokážete vhodne osloviť zákazníkov a motivovať ich k nákupu konkrétnych položiek. Pohľadnice, komplimentky aj ďalšie menej tradičné formáty vám budú tiež nápomocné. Uľahčia život darcom a potešia obdarovaných. Nebojte sa spájať do silnejších partnerstiev a osloviť ešte širšie publikum. Ponúknite zážitok – ukážte vašu ponuku cez videá, zábavné obrázky, inšpiratívne infografiky… No hlavne – nezabudnite komunikovať so svojimi zákazníkmi. Vytvorte dialóg, veď práve šírenie reklamy z úst do úst (WOM efekt či pozitívne odporučenie) je tým najefektívnejším prostriedkom v celom predajnom kolotoči. Práve jar je ideálny čas naštartovať niečo nové, lepšie a prospešné pre vaše podnikanie, tak nepremeškajte príležitosť.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera