logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Úzka spolupráca slovenských dodávateľov s reťazcami je nevyhnutná

25. januára 2019
Moderný trh 0
1362
Úzka spolupráca slovenských dodávateľov s reťazcami je nevyhnutná

Spolupráca maloobchodných reťazcov s domácimi dodávateľmi je potrebná aj prospešná, a to pre obe strany. Dotýka sa okrem ich rozvoja aj neustáleho rozširovania a zlepšovania výroby, ponuky, či viditeľnosti značky. Uvedomuje si to aj spoločnosť Kaufland. Preto sa jej zákazníci môžu tešiť z čoraz väčšej ponuky výrobkov pochádzajúcich priamo zo Slovenska. Ponúka produkty z dielne veľkých, ale aj lokálnych slovenských výrobcov, a v rámci svojho najnovšieho projektu sa zamerala aj na stopercentné slovenské mäso.

„Projekt podpory lokálnych dodávateľov môžeme po jeho dvojročnom fungovaní hodnotiť veľmi pozitívne. Prináša pozitívne výsledky nielen pre nás, ale aj pre samotných dodávateľov, ktorých ponuku sa nám darí aj naďalej rozširovať,“ informuje Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Od roku 2018 doteraz sa počet dodávateľov takmer zdvojnásobil, na aktuálnych 59. Kaufland tak ponúka 320 výrobkov vo svojich 60 predajniach z celkového počtu 67. Zo spolupráce profitujú aj samotní dodávatelia, ktorí vďaka nej mohli prijať nových zamestnancov, lepšie plánovať svoje investície, rozširovať výrobu, či zvýšiť výmery pestovaných plodín. Zároveň sa vybrané produkty vďaka špeciálnej akcii v prospekte, v rámci ktorej boli dostupné na celom Slovensku, stali známejšími aj pre ľudí mimo regiónov, kde sa vyrábajú.

Príkladom partnerstva je firma Púchovský gazda, ktorá do Kauflandu dodáva rôzne mäsové výrobky ako paštéty, pečienky, nátierky, klobásky či fašírky. „S Kauflandom sme začali spolupracovať v decembri 2017, kedy sme dodávali tovar do predajne v Púchove, minulý rok k nej pribudli ďalšie dve predajne. Zisky nám stúpli a začali sme vyrábať ešte väčšie množstvo výrobkov,“ vysvetľuje Darina Jankovičová, konateľka spoločnosti Púchovský gazda. Spolupráca tejto firmy s Kauflandom je rozšírená aj o oblasť duálneho vzdelávania.

Ďalším príkladom je chránená dielňa Solide Slovakia. „Pre Kaufland dodávame košický med, sultánky či kávové a biele kornútky do predajní v Leviciach a Nových Zámkoch. Tento rok by sme chceli zásobovať aj ďalšie predajne. Vďaka Kauflandu je naša značka viditeľnejšia, získali sme nových zákazníkov a vyvíjame aj ďalšie výrobky. Máme v pláne nákup nových technológií a rekonštrukciu výrobných priestorov,“ približuje plány Edita Vincúr Kalitová, konateľka spoločnosti Solide Slovakia.

Spoločnosť Kaufland v októbri 2018 odštartovala projekt na podporu stopercentného slovenského mäsa a začala tým, že do svojej ponuky zaradila stopercentné slovenské hovädzie mäso. V tom čase Kaufland začínal s odberom mäsa z troch býkov, čo predstavovalo šesť percentný podiel z celkového objemu daného sortimentu. Dnes predstavuje 20 percent podiel z celkového objemu. „Ide o náš najnovší projekt, v ktorom chceme pokračovať, a to rozšírením ponuky aj o stopercentné slovenské bravčové mäso. Jeho predaj by sme chceli rozbehnúť v prvom kvartáli roku 2019,“ vysvetľuje Richard Bendík. Do budúcnosti sa chce Kaufland zamerať aj na menších hráčov na trhu a plánuje, že bude v časti pultov ponúkať výlučne produkciu hovädzieho mäsa zo Slovenska.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok