logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Úzka spolupráca slovenských dodávateľov s reťazcami je nevyhnutná

25. januára 2019
Moderný trh 0
1301
Úzka spolupráca slovenských dodávateľov s reťazcami je nevyhnutná

Spolupráca maloobchodných reťazcov s domácimi dodávateľmi je potrebná aj prospešná, a to pre obe strany. Dotýka sa okrem ich rozvoja aj neustáleho rozširovania a zlepšovania výroby, ponuky, či viditeľnosti značky. Uvedomuje si to aj spoločnosť Kaufland. Preto sa jej zákazníci môžu tešiť z čoraz väčšej ponuky výrobkov pochádzajúcich priamo zo Slovenska. Ponúka produkty z dielne veľkých, ale aj lokálnych slovenských výrobcov, a v rámci svojho najnovšieho projektu sa zamerala aj na stopercentné slovenské mäso.

„Projekt podpory lokálnych dodávateľov môžeme po jeho dvojročnom fungovaní hodnotiť veľmi pozitívne. Prináša pozitívne výsledky nielen pre nás, ale aj pre samotných dodávateľov, ktorých ponuku sa nám darí aj naďalej rozširovať,“ informuje Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Od roku 2018 doteraz sa počet dodávateľov takmer zdvojnásobil, na aktuálnych 59. Kaufland tak ponúka 320 výrobkov vo svojich 60 predajniach z celkového počtu 67. Zo spolupráce profitujú aj samotní dodávatelia, ktorí vďaka nej mohli prijať nových zamestnancov, lepšie plánovať svoje investície, rozširovať výrobu, či zvýšiť výmery pestovaných plodín. Zároveň sa vybrané produkty vďaka špeciálnej akcii v prospekte, v rámci ktorej boli dostupné na celom Slovensku, stali známejšími aj pre ľudí mimo regiónov, kde sa vyrábajú.

Príkladom partnerstva je firma Púchovský gazda, ktorá do Kauflandu dodáva rôzne mäsové výrobky ako paštéty, pečienky, nátierky, klobásky či fašírky. „S Kauflandom sme začali spolupracovať v decembri 2017, kedy sme dodávali tovar do predajne v Púchove, minulý rok k nej pribudli ďalšie dve predajne. Zisky nám stúpli a začali sme vyrábať ešte väčšie množstvo výrobkov,“ vysvetľuje Darina Jankovičová, konateľka spoločnosti Púchovský gazda. Spolupráca tejto firmy s Kauflandom je rozšírená aj o oblasť duálneho vzdelávania.

Ďalším príkladom je chránená dielňa Solide Slovakia. „Pre Kaufland dodávame košický med, sultánky či kávové a biele kornútky do predajní v Leviciach a Nových Zámkoch. Tento rok by sme chceli zásobovať aj ďalšie predajne. Vďaka Kauflandu je naša značka viditeľnejšia, získali sme nových zákazníkov a vyvíjame aj ďalšie výrobky. Máme v pláne nákup nových technológií a rekonštrukciu výrobných priestorov,“ približuje plány Edita Vincúr Kalitová, konateľka spoločnosti Solide Slovakia.

Spoločnosť Kaufland v októbri 2018 odštartovala projekt na podporu stopercentného slovenského mäsa a začala tým, že do svojej ponuky zaradila stopercentné slovenské hovädzie mäso. V tom čase Kaufland začínal s odberom mäsa z troch býkov, čo predstavovalo šesť percentný podiel z celkového objemu daného sortimentu. Dnes predstavuje 20 percent podiel z celkového objemu. „Ide o náš najnovší projekt, v ktorom chceme pokračovať, a to rozšírením ponuky aj o stopercentné slovenské bravčové mäso. Jeho predaj by sme chceli rozbehnúť v prvom kvartáli roku 2019,“ vysvetľuje Richard Bendík. Do budúcnosti sa chce Kaufland zamerať aj na menších hráčov na trhu a plánuje, že bude v časti pultov ponúkať výlučne produkciu hovädzieho mäsa zo Slovenska.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera