logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Nákupný ošiaľ Štedrým dňom neskončil, odštartovali povianočné výpredaje

26. decembra 2018
Správy 0
1368
Nákupný ošiaľ Štedrým dňom neskončil, odštartovali povianočné výpredaje

Povianočné výpredaje na internete začnú tento rok tesne po Štedrom dni. Zákazníci Hej.sk môžu vybrané produkty nakúpiť až o 80 % lacnejšie. Zľavy sa budú vzťahovať na všetky produktové kategórie e-shopu.

Výpredaje v internetových obchodoch tento rok predbehnú kamenné predajne. ,,Hoci naše predajne sú Prvý i Druhý sviatok vianočný zatvorené, na webe Hej.sk sme sa rozhodli povianočný výpredaj spustiť hneď 25. decembra,“ informuje riaditeľka marketingu Hej.sk, Andrea Jankovcová. Tovar zakúpený vo výpredaji si môžu zákazníci vyzdvihnúť už medzi sviatkami, kedy budú kamenné prevádzky a výdajné miesta e-shopu opäť otvorené.

,,Povianočný výpredaj sa dotkne všetkých produktových kategórií. Zákazníci môžu vybrané produkty kúpiť so zľavou až 80 percent. Nakúpiť vedia malé i veľké domáce spotrebiče, televízory, smartfóny i produkty z kategórie IT a príslušenstvo,“ upresňuje Jankovcová z Hej.sk. Výpredaj potrvá do polovice januára a ponuka sa bude priebežne meniť a dopĺňať.

Záujem o povianočné zľavy je stále vysoký. ,,Každoročne majú naše povianočné výpredaje veľký úspech na strane zákazníkov. Mnohí práve v tomto období míňajú peniaze, ktoré dostali namiesto vianočného darčeka. Keďže peniaze neutrácajú z vlastnej peňaženky, neváhajú ich investovať do produktov určených pre celú rodinu, po ktorých dlhodobo túžili,“ dodáva riaditeľka marketingu, ktorá očakáva, že situácia bude tento rok rovnaká.

Kým pred Vianocami nakupujú zákazníci najmä malé domáce spotrebiče, IT produkty či smartfóny, v povianočných výpredajoch sa neštítia nakupovať aj veľké domáce spotrebiče. Ide predovšetkým o práčky, sušičky či televízory. ,,V porovnaní s predvianočným obdobím sa týmto produktom v povianočnom výpredaji darí viac. Ich predaj stúpa až o 27 percent,“ uzatvára Jankovcová.

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera