logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Nákupný ošiaľ Štedrým dňom neskončil, odštartovali povianočné výpredaje

26. decembra 2018
Správy 0
1807
Nákupný ošiaľ Štedrým dňom neskončil, odštartovali povianočné výpredaje

Povianočné výpredaje na internete začnú tento rok tesne po Štedrom dni. Zákazníci Hej.sk môžu vybrané produkty nakúpiť až o 80 % lacnejšie. Zľavy sa budú vzťahovať na všetky produktové kategórie e-shopu.

Výpredaje v internetových obchodoch tento rok predbehnú kamenné predajne. ,,Hoci naše predajne sú Prvý i Druhý sviatok vianočný zatvorené, na webe Hej.sk sme sa rozhodli povianočný výpredaj spustiť hneď 25. decembra,“ informuje riaditeľka marketingu Hej.sk, Andrea Jankovcová. Tovar zakúpený vo výpredaji si môžu zákazníci vyzdvihnúť už medzi sviatkami, kedy budú kamenné prevádzky a výdajné miesta e-shopu opäť otvorené.

,,Povianočný výpredaj sa dotkne všetkých produktových kategórií. Zákazníci môžu vybrané produkty kúpiť so zľavou až 80 percent. Nakúpiť vedia malé i veľké domáce spotrebiče, televízory, smartfóny i produkty z kategórie IT a príslušenstvo,“ upresňuje Jankovcová z Hej.sk. Výpredaj potrvá do polovice januára a ponuka sa bude priebežne meniť a dopĺňať.

Záujem o povianočné zľavy je stále vysoký. ,,Každoročne majú naše povianočné výpredaje veľký úspech na strane zákazníkov. Mnohí práve v tomto období míňajú peniaze, ktoré dostali namiesto vianočného darčeka. Keďže peniaze neutrácajú z vlastnej peňaženky, neváhajú ich investovať do produktov určených pre celú rodinu, po ktorých dlhodobo túžili,“ dodáva riaditeľka marketingu, ktorá očakáva, že situácia bude tento rok rovnaká.

Kým pred Vianocami nakupujú zákazníci najmä malé domáce spotrebiče, IT produkty či smartfóny, v povianočných výpredajoch sa neštítia nakupovať aj veľké domáce spotrebiče. Ide predovšetkým o práčky, sušičky či televízory. ,,V porovnaní s predvianočným obdobím sa týmto produktom v povianočnom výpredaji darí viac. Ich predaj stúpa až o 27 percent,“ uzatvára Jankovcová.

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok