logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

S Plánom malých pomocí chce Tesco pomáhať vo veľkom

6. decembra 2018
Moderný trh 0
1133
S Plánom malých pomocí chce Tesco pomáhať vo veľkom

Spoločnosť Tesco v novembri celosvetovo predstavila nový akčný koncept Plán malých pomocí, ktorý nadväzuje na základný slogan spoločnosti  – Every Little Helps. Pred rokom predstavila spoločnosť Tesco dlhodobý plán s množstvom opatrení s cieľom riešiť environmentálne a sociálne výzvy, ktorým čelia zákazníci, kolegovia aj komunity. Súčasťou tohto plánu je pomáhať a motivovať zákazníkov robiť zdravšie rozhodnutia, ponúkať udržateľné produkty za dostupné ceny a vyvíjať verejnoprospešné, zodpovedné a ekologické aktivity, ktoré prospievajú celej spoločnosti.  

Plán malých pomocí (Little Helps Plan) obsahuje už konkrétne aktivity, ktoré spoločnosť Tesco dlhodobo realizuje aj vrátane všetkých drobností, ktoré robí každý deň v tisícoch komunitách po celom svete, kde pôsobí.

Plán malých pomocí sa skladá z troch základných pilierov – ľudia, produkty a miesta:

1.Ľudia

V strednej Európe Tesco zamestnáva  68 – tisíc kolegov, pričom na Slovensku pracuje  10 – tisíc ľudí, a to aj v regiónoch s vysokou nezamestnanosťou.  „V spoločnosti Tesco sú kolegovia na prvom mieste, preto sa snažíme rozvíjať ich potenciál, ponúkať im rôzne programy nielen pre ich kariérny rozvoj, ale aj vyvážený životný štýl a zdravie. Dlhodobou prioritou je pre nás investovanie do našich zamestnancov a  tento rok investujeme do platov našich kolegov 10 miliónov eur, čo predstavuje najväčšiu celkovú investíciu do miezd za posledné roky,“ predstavuje Veronika Bush, riaditeľka komunikácie pre Tesco na Slovensku

2.Produkty

Významnou súčasťou zodpovedného podnikania spoločnosti je znižovanie plytvania potravinami vo svojich prevádzkach. „Minulý rok sa Tescu na Slovensku podarilo znížiť potravinový odpad až o 20 percent a darovať 577 ton potravín pre ľudí v núdzi. O našich aktivitách informujeme  verejnosť aby sme zvýšili povedomie o tejto problematike medzi spotrebiteľmi, ale aj vytvárali platformu na širšiu medzi-sektorovú spoluprácu so zapojením štátu, súkromného a neziskového sektora,“ dodáva Veronika Bush.

Tesco podporuje i svojich zákazníkov pri zdravšej voľbe pri výbere potravín a neustále pracuje  na zlepšovaní sortimentu produktov vlastnej značky. Minulý rok reťazec znížil objem cukru v nápojoch Tesco značky o vyše 4100 ton, čo je skvelým príkladom pozitívnej a inovatívnej zmeny pre zákazníkov. Tesco chce ponúkať udržateľné produkty pre všetkých zákazníkov za dostupné ceny. Nadväzuje preto partnerstvá s dodávateľmi a lokálnymi výrobcami, aby  dokázalo ponúkať sortiment kvalitných, zdravých a udržateľných výrobkov.

Súčasťou Tesco Plánu malých pomocí je aj ambícia znižovať nielen množstvo potravinového, ale aj plastového odpadu a vytvárať „zelenšie“ obalové materiály na produkty vlastnej značky, ale tiež začať v tejto oblasti užšie spolupracovať s našimi dodávateľmi.

3.Miesta

Tesco verí, že aktivity, ktoré realizuje na podporu miestnych komunít zlepšujú život kolegom i zákazníkom. Dôkazom sú doposiaľ štyri realizované edície grantového programu „Vy rozhodujete, my pomáhame“, prostredníctvom ktorého Tesco na Slovensku venovalo zatiaľ 470-tisíc eur a pomohlo tak zrealizovať takmer 500 rôznych projektov po celom Slovensku. Aktuálne prebieha už piata edícia programu.

„Malou“ pomocou Tesco prispieva aj v rámci spolupráce s Potravinovou bankou Slovenska a lokálnymi charitami, vďaka ktorej dokáže denne darovať až 1580 kg potravín 5 000 ľuďom v núdzi zo 125 svojich prevádzok na Slovensku.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera