logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Ingka Group ohlásila ďalšie kroky v plánoch na transformáciu spoločnosti

22. novembra 2018
Moderný trh 0
1299
Ingka Group ohlásila ďalšie kroky v plánoch na transformáciu spoločnosti

Spoločnosť Ingka Group (Ingka Holding B.V a kontrolované subjekty) zrýchľuje svoju transformáciu, zvyšuje investície do nových a existujúcich obchodných domov a centier na spracovanie objednávok, vyvíja nové formáty v centrách miest a zameriava sa na svoju e-commerce platformu, aby lepšie spĺňala požiadavky svojich zákazníkov a stala sa prístupnejšou a dostupnejšou pre ešte viac ľudí. Aby posilnila svoje postavenie do budúcnosti, spoločnosť bude pokračovať v prehodnocovaní všetkých súčastí organizácie.

Nadväzujúc na dlhé roky silného rastu, spoločnosť Ingka Group v rámci transformácie prehodnocuje všetky časti svojej organizácie a zjednodušuje jej fungovanie s cieľom viac sa orientovať na zvyšovanie pridanej hodnoty pre svojich zákazníkov. Výsledkom, ktorý sa očakáva v najbližších dvoch rokoch, je vytvorenie 11 500 nových pracovných pozícií vďaka otvoreniu približne 30 nových kontaktných miest IKEA, investíciám do siete na spracovanie objednávok a do digitalizácie. Zároveň môže dôjsť k zrušeniu 7500 pozícií spomedzi jej celkovo 160 000 zamestnancov, zameriavajúc sa na globálne oddelenia a organizácie na 30 trhoch.

„Pokračujeme v silnom raste a výkonnosti. Zároveň si však uvedomujeme, že maloobchodné prostredie prechádza transformáciou v rozsahu a tempom, aké sme doposiaľ nevideli. Keďže sa správanie zákazníkov rapídne mení, investujeme a rozvíjame naše podnikanie tak, aby sme dokázali uspokojovať ich potreby lepšími a novými spôsobmi. Budeme klásť väčší dôraz na zlepšovanie našich existujúcich obchodných domov a usilovať sa využiť príležitosť na obnovu a znovuobjavenie nášho obchodného modelu spôsobom, ktorý čerpá inšpiráciu z našej histórie, kultúry a hodnôt. Naša práca sa riadi našimi hodnotami, ktoré tvoria našu inkluzívnu, otvorenú a férovú firemnú kultúru. V duchu našich hodnôt budeme tiež počas tejto zmeny čo najviac podporovať našich zamestnancov,“ hovorí Jesper Brodin, generálny riaditeľ Ingka Group.

Súčasťou transformácie, ktorou spoločnosť prechádza, je testovanie nového prístupu v podobe predstavenia nových formátov v centrách miest v 30 veľkomestách, ktoré budú doplnkom väčších obchodných domov spoločnosti, a posilňovanie digitalizácie služieb a spracovania objednávok, aby mali zákazníci väčšie možnosti výberu, ktoré vyhovujú ich potrebám a životnému štýlu.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok