logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Datart má už sto desať predajní

13. novembra 2018
Správy 0
2166
Datart má už sto desať predajní

Elektro predajca Datart má už 110 predajní, z toho 94 predajní v Českej republike a 16 na Slovensku. V Bratislave sú teraz tri Datart predajne a v Košiciach a Žiline dve. Aj v budúcom roku bude Datart pokračovať s otváraním nových a modernizáciou existujúcich predajní.

„Všetky naše slovenské predajne slúžia tiež ako výdajne objednávok z e-shopov: Datart.sk a Hej.sk. Túto službu zákazníkom poskytujeme zadarmo. Už niekoľko rokov vidíme, ako možnosť vyzdvihnúť si tovar v predajniach volí čím ďalej viac zákazníkov,“ hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predajní Datartu. V lete sa Datart stal súčasťou skupiny HP Tronic, ktorá na Slovensku prevádzkuje tiež e-shop Hej.sk.

Datart pokračuje v premene existujúcich a v otváraní nových predajní v unikátnom koncepte „Predajňa 21. storočia“, ktorého hlavným motívom je humanizácia priestoru. Do tohto konceptu napríklad kompletne zmodernizoval začiatkom novembra žilinskú predajňu v OC Dubeň. „Pri rekonštrukcii sa kládol dôraz na poľudštenie priestoru, prehľadnosť vystaveného tovaru a ľahšiu orientáciu v predajni. Našim zákazníkom chceme čas strávený v predajni čo najviac spríjemniť. Preto sme do nového dizajnu zaradili prírodné odtiene zelenej, viac drevených prvkov a zároveň sme vyčlenili aj priestor na odpočinok,“ upresňuje Martin Heřmánek. Špeciálny priestor je venovaný trendovým produktom ako sú kávovary, nositeľná elektronika, prenosné a párty reproduktory. Veľký priestor je už tradične venovaný televízorom. Zákazník si môže vyberať z veľkého množstva značiek a uhlopriečok, obraz si vie vzájomne porovnať a poradiť sa u odborníkov spomedzi špecializovaných predavačov. V predajni je použitý aj nový koncept svetelných stolíkov na vystavenie produktov pre vlasy v kombinácii so zrkadlami, kde si na svoje prídu najmä dámy.

Datart v spolupráci s architektmi vytvára prostredie predajne podľa potrieb zákazníka. Chce, aby sa zákazníci v predajniach cítili príjemne a zároveň sa v nich rýchlo zorientovali. Základom je preto vzdušný a presvetlený interiér, ktorý v kombinácii s prírodnými odtieňmi zelenej a drevom vytvára príjemnú atmosféru. Tovar je vystavený prehľadne v tematických sekciách. Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkmi či na vozíku. V predajniach zákazníci nájdu rozsiahly sortiment elektra, vrátane sprievodných služieb, s ktorých výberom ochotne poradia elektro špecialisti.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera