logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Nay oslavuje 20 rokov a predstavuje nový koncept predajne

12. novembra 2018
Správy 0
1880
Nay oslavuje 20 rokov a predstavuje nový koncept predajne

V roku 1998 Nay otvorila prvý Nay Elektrodom na Zlatých pieskoch v Bratislave. Pri svojom vzniku to bol revolučný koncept veľkoplošnej predajne s elektronikou – prvý svojho druhu v stredoeurópskom priestore. K 20. výročiu ju Nay kompletne zrekonštruovalo a ukázalo ako si predstavuje modernú maloobchodnú predajňu, ktorá spája digitálny a kamenný svet.

Predajňa na prvý pohľad zaujme modernejším, útulnejším dizajnom, kvalitnejšími materiálmi, väčšou prehľadnosťou a priestorom. Predajná plocha sa zväčšila o 200 m2  na 2920 m2. Výrazne väčší priestor dostali najobľúbenejšie kategórie ako herné konzoly, kávovary, smartfóny či televízory, ale v predajni objavíte aj elektrické autá, skútre, hoverboardy, kolobežky, či modelový byt preplnený smart technológiami, ktoré si môžu zákazníci vyskúšať.

Najzaujímavejšie novinky sa však skrývajú v prepojení digitálneho sveta a kamenných predajní a sú zamerané najmä na rozšírenie možností a komfortu nakupovania zákazníka, ktorý používa moderné technológie.

 „Zákazníckych ciest ako sa dopracovať k vytúženému produktu je veľa – cez mobil, aplikáciu, e-shop, kamennú predajňu. Sú tu rezervácie, objednávky s vyzdvihnutím v predajni, dovozy domov, balíkomaty, platby mobilom. Možností pribúda a zákazníci ich vyžadujú stále viac a rôzne ich kombinujú. Aj ten istý zákazník, podľa času, počasia, či nálady, používa rôzne cesty,“ popisuje východiská pri tvorbe predajne Martin Ohradzanský, generálny riaditeľ Nay. „Našou snahou je neohýbať tieto cesty, ale, podľa možnosti, ich všetky dobre pokryť, aby fungovali čo najlepšie. Ak by sme však mali dnes pomenovať typického zákazníka, tak zvyčajne začne nákup niekde na internete a skončí v drvivej väčšine v predajni,“ dodáva ešte Martin Ohradzanský. 

Nová predajňa sa rozšírila o samostatný priestor venovaný osobným vyzdvihnutiam objednávok a rezervácií z e-shopu. Zákazník má možnosť zaplatiť v platobnom kiosku a vo výdajnom mieste si rýchlo prevziať vybraný tovar. V tomto priestore je umiestnený aj nonstop balíkomat, ktorý môže ešte viac urýchliť nakupovanie pre tých ktorí, chcú len vbehnúť do predajne a prevziať si zásielku. Balíkomat má aj nočný režim, takže nie je problém prísť si po objednávku kedykoľvek, aj uprostred noci. V plnej prevádzke bude od 15. 11., tak aby bol k dispozícii najmä počas vianočnej sezóny. 

Nay vyvinulo aj novú aplikáciu obsahujúcu funkciu „Zaplať a vyzdvihni“, ktorú v pilotnom režime testuje práve v novej predajni. Zákazník si môže sám, vlastným smartfónom naskenovať v predajni produkty, ktoré chce zakúpiť. Smartfónom ich môže aj rovno zaplatiť, prípadne platbu urobiť  v platobnom kiosku. Pracovníci  Nay mu tovar začnú hneď chystať a zákazník si ho prevezme pri odchode z predajne vo výdajnom mieste. Takmer v celej predajni nájdete elektronické cenovky v rôznych podobách, avšak  najzaujímavejšia verzia je pri mobilnom príslušenstve. Nie je jednoduché pri množstve obalov, skiel a ďalšieho príslušenstva, ktoré výrobcovia k smartfónom chrlia, nájsť rýchlo to správne. V Nay na Zlatých pieskoch má zákazník k dispozícii dotykovú obrazovku, na ktorej si nájde model svojho telefónu a na stene sa mu rozsvietia cenovky s tým príslušenstvom, ktoré je určené pre jeho smartfón. 

A napokon veľký priestor Nay venovalo smart produktom pre domácnosť. Podľa slov Martina Ohradzanského, v Nay zalistovali viac ako 2000 smart produktov v 16 kategóriách. Pre ich prezentáciu vytvorili v predajni modelový byt, kde si môžete vyskúšať ako fungujú smart senzory, videozvončeky na dvere, smart audio, svetlá, práčky, či chladnička, do ktorej môžete nazrieť aj zo supermarketu, aby ste vedeli, aké potraviny potrebujete dokúpiť.

„Čo majú dnešní zákazníci asi spoločné je, že chcú mať veci pod kontrolou a po svojom. Vedia ako chcú nakúpiť, vedia aké služby očakávajú, chcú mať podrobné informácie o stave svojej objednávky, vážia si svoj čas. Naše služby, naša ponuka, technológie a nová predajňa reagujú na tieto očakávania. Čo najviac informácií, čo najviac možností, čo najkomplexnejšie služby, čo najjednoduchší nákup,“ hodnotí Martin Ohradzanský najväčšiu zmenu zákazníckeho správania po 20 rokoch fungovania predajne Nay na Zlatých pieskoch.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera