logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Nay oslavuje 20 rokov a predstavuje nový koncept predajne

12. novembra 2018
Správy 0
1928
Nay oslavuje 20 rokov a predstavuje nový koncept predajne

V roku 1998 Nay otvorila prvý Nay Elektrodom na Zlatých pieskoch v Bratislave. Pri svojom vzniku to bol revolučný koncept veľkoplošnej predajne s elektronikou – prvý svojho druhu v stredoeurópskom priestore. K 20. výročiu ju Nay kompletne zrekonštruovalo a ukázalo ako si predstavuje modernú maloobchodnú predajňu, ktorá spája digitálny a kamenný svet.

Predajňa na prvý pohľad zaujme modernejším, útulnejším dizajnom, kvalitnejšími materiálmi, väčšou prehľadnosťou a priestorom. Predajná plocha sa zväčšila o 200 m2  na 2920 m2. Výrazne väčší priestor dostali najobľúbenejšie kategórie ako herné konzoly, kávovary, smartfóny či televízory, ale v predajni objavíte aj elektrické autá, skútre, hoverboardy, kolobežky, či modelový byt preplnený smart technológiami, ktoré si môžu zákazníci vyskúšať.

Najzaujímavejšie novinky sa však skrývajú v prepojení digitálneho sveta a kamenných predajní a sú zamerané najmä na rozšírenie možností a komfortu nakupovania zákazníka, ktorý používa moderné technológie.

 „Zákazníckych ciest ako sa dopracovať k vytúženému produktu je veľa – cez mobil, aplikáciu, e-shop, kamennú predajňu. Sú tu rezervácie, objednávky s vyzdvihnutím v predajni, dovozy domov, balíkomaty, platby mobilom. Možností pribúda a zákazníci ich vyžadujú stále viac a rôzne ich kombinujú. Aj ten istý zákazník, podľa času, počasia, či nálady, používa rôzne cesty,“ popisuje východiská pri tvorbe predajne Martin Ohradzanský, generálny riaditeľ Nay. „Našou snahou je neohýbať tieto cesty, ale, podľa možnosti, ich všetky dobre pokryť, aby fungovali čo najlepšie. Ak by sme však mali dnes pomenovať typického zákazníka, tak zvyčajne začne nákup niekde na internete a skončí v drvivej väčšine v predajni,“ dodáva ešte Martin Ohradzanský. 

Nová predajňa sa rozšírila o samostatný priestor venovaný osobným vyzdvihnutiam objednávok a rezervácií z e-shopu. Zákazník má možnosť zaplatiť v platobnom kiosku a vo výdajnom mieste si rýchlo prevziať vybraný tovar. V tomto priestore je umiestnený aj nonstop balíkomat, ktorý môže ešte viac urýchliť nakupovanie pre tých ktorí, chcú len vbehnúť do predajne a prevziať si zásielku. Balíkomat má aj nočný režim, takže nie je problém prísť si po objednávku kedykoľvek, aj uprostred noci. V plnej prevádzke bude od 15. 11., tak aby bol k dispozícii najmä počas vianočnej sezóny. 

Nay vyvinulo aj novú aplikáciu obsahujúcu funkciu „Zaplať a vyzdvihni“, ktorú v pilotnom režime testuje práve v novej predajni. Zákazník si môže sám, vlastným smartfónom naskenovať v predajni produkty, ktoré chce zakúpiť. Smartfónom ich môže aj rovno zaplatiť, prípadne platbu urobiť  v platobnom kiosku. Pracovníci  Nay mu tovar začnú hneď chystať a zákazník si ho prevezme pri odchode z predajne vo výdajnom mieste. Takmer v celej predajni nájdete elektronické cenovky v rôznych podobách, avšak  najzaujímavejšia verzia je pri mobilnom príslušenstve. Nie je jednoduché pri množstve obalov, skiel a ďalšieho príslušenstva, ktoré výrobcovia k smartfónom chrlia, nájsť rýchlo to správne. V Nay na Zlatých pieskoch má zákazník k dispozícii dotykovú obrazovku, na ktorej si nájde model svojho telefónu a na stene sa mu rozsvietia cenovky s tým príslušenstvom, ktoré je určené pre jeho smartfón. 

A napokon veľký priestor Nay venovalo smart produktom pre domácnosť. Podľa slov Martina Ohradzanského, v Nay zalistovali viac ako 2000 smart produktov v 16 kategóriách. Pre ich prezentáciu vytvorili v predajni modelový byt, kde si môžete vyskúšať ako fungujú smart senzory, videozvončeky na dvere, smart audio, svetlá, práčky, či chladnička, do ktorej môžete nazrieť aj zo supermarketu, aby ste vedeli, aké potraviny potrebujete dokúpiť.

„Čo majú dnešní zákazníci asi spoločné je, že chcú mať veci pod kontrolou a po svojom. Vedia ako chcú nakúpiť, vedia aké služby očakávajú, chcú mať podrobné informácie o stave svojej objednávky, vážia si svoj čas. Naše služby, naša ponuka, technológie a nová predajňa reagujú na tieto očakávania. Čo najviac informácií, čo najviac možností, čo najkomplexnejšie služby, čo najjednoduchší nákup,“ hodnotí Martin Ohradzanský najväčšiu zmenu zákazníckeho správania po 20 rokoch fungovania predajne Nay na Zlatých pieskoch.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera