logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Spoločnosť Coop Jednota otvorila novú predajňu v obci Zemné

1. novembra 2018
Správy 0
3344
Spoločnosť Coop Jednota otvorila novú predajňu v obci Zemné

V utorok 9. októbra prebehlo slávnostné otvorenie nového supermarketu Coop Jednoty Nové Zámky, ktorá tak rozšírila svoje portfólio v poradí o 47.  predajňu.    

„Výstavbu supermarketu v obci Zemné sme zvažovali už dlhšie. Je to veľká obec, kde žijú pracovití ľudia, ktorí si zaslúžia nakupovať v komfortnejších a kultúrnejších podmienkach. Sme nesmierne radi, že sme dnešným dňom, otvorením nového a moderného supermarketu dokázali v obci zabezpečiť tieto podmienky,“ zahájil samotné otvorenie predseda predstavenstva Štefan Mácsadi a privítal nových zákazníkov, obyvateľov obce.

Preinvestovali takmer milión eur

Vedenie spoločnosti investovalo veľa času a úsilia do vybavenia jednotlivých povolení, keďže na pôvodnom mieste stáli dva domy, ktoré bolo potrebné kompletne zbúrať. Samotná výstavba bola zrealizovaná za obdobie šiestich mesiacov, pričom spotrebné družstvo preinvestovalo skoro milión eur, z toho 200 tisíc do nového zariadenia. Supermarket disponuje 290 m2 predajnej plochy, bude otvorený sedem dní v týždni s ponukou až 6000 tovarových položiek. O spokojnosť zákazníkov sa postará 9-členný kolektív zamestnancov, pod vedením pani Bombiczovej, ktorého prioritou je poskytovať také služby, aby boli zákazníci spokojní a vždy sa sem radi vracali.

Komfortný nákup

„Prijemný a komfortný nákup  je cieľ, o ktorý sme sa výstavbou tejto prevádzky usilovali,“ hovorí Štefan Máscadi. V obci doposiaľ fungovala malá predajňa, ktorá už nepostačovala potrebám obyvateľov. Dnešný supermarket prináša zákazníkom aj širšiu ponuku akciových tovarov a pozitívnou novinkou je každodenný dopek čerstvého pečiva, či pokladne s váhovými skenermi. Táto prevádzka je vybavená moderným obchodným zariadením a mraziarenskými a chladiarenskými boxami, ktoré spĺňajú najvyššie ekologické štandardy aj vo vzťahu k životnému prostrediu.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera