logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Lidl: V Banskej Bystrici otvorili už tretiu predajňu

26. októbra 2018
Správy 0
1754
Lidl: V Banskej Bystrici otvorili už tretiu predajňu

Najnovšia predajňa Lidl na Slovensku sa od štvrtka 25. októbra nachádza v banskobystrickom SC Point. Diskontný reťazec tak má v tomto meste už tri predajne. Lidl naďalej expanduje a pokračuje v modernizácii už existujúcich predajní. V novej predajni na Vajanského námestí s rozlohu predajnej plochy 1200 m2, nájde zamestnanie 24 ľudí. Nechýba vlastná pekáreň, ktorá bude zákazníkom viackrát denne ponúkať čertvé teplé pečivo priamo z pece.

„Naša spoločnosť prináša do slovenských domácnosti produkty vysokej kvality za priaznivé ceny. Som presvedčený, že zákazníci si túto predajňu obľúbia a nakupovanie pre nich bude príjemným zážitkom,“ uvádza Filip Dvořák, obchodný riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Pri príležitosti otvorenia novej predajne podporil obchodný reťazec žiakov neďalekých základných škôl na Bakossovej, Radvanskej a Skuteckého ulici. Za každý nákup v hodnote aspoň 10 € v prvý deň predaja venuje Lidl 1 Euro na športové a pedagogické pomôcky pre približne 1000 žiakov navštevujúcich spomenuté školy. „Žiaci sa budú môcť športovo vyžiť počas vyučovacích hodín aj v čase mimo vyučovania,“ hovorí Margita Karaková, riaditeľka ZŠ na Bakossovej ulici.

„Cieľom je podpora základných škôl, čo si ctíme a pokladáme za šľachetné,“ uvádza k tomu Ivan Babiak, zástupca riaditeľky školy na Radvanskej ulici. „Aj vďaka tejto pomoci bude výchovno-vzdelávací proces hodnotejší,“ doplňuje Zuzana Sedláčeková, riaditeľka ZŠ na Skuteckého ulici.

V Banskej Bystrici pribudla tretia predajna Lidl

 

Lidl na Slovensku v 133 predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva viac ako 4000 ľudí. Nárast platov o tridsať percent od jesene 2016, zvýšenie nástupnej mzdy až o tretinu a o tretinu vyšší priemerný mesačný plat než je trhový priemer v odvetví, to všetko je realita v spomenutom diskontnom reťazci. Priemerný mesačný plat na pozícií predavačov-pokladníkov / predavačiek-pokladníčok aktuálne je 845 €. Plný pracovný úväzok v Lidli pritom predstavuje 38,75 hodín týždenne. Lidl je dvojnásobným držiteľom prestížneho medzinárodného ocenenia Top Employer Europe a Top Employer Slovakia a stal sa tiež Najlepším zamestnávateľom v kategórií obchod. Za svoje aktivity vo vzťahu k zamestnancom získal obchodný reťazec aj prestížne ocenenie Via Bona. Na základe hlasovania verejnosti sa Lidl už päťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera