logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Sieť dm drogerie markt chce 200 filiálok

23. októbra 2018
Správy 0
3402
Sieť dm drogerie markt chce 200 filiálok

Viac ako polovicu nákupov v e-shope dm drogerie markt urobia zákazníci v mestách do 15-tisíc obyvateľov. Zaujímajú sa o sortiment pre deti, domácnosť a krásu. V porovnaní s kamennými filiálkami je hodnota priemerného nákupu 3,3-krát vyššia a nákupný košík tvorí v priemere 13 výrobkov. Také sú prvé výsledky on-line predaja, ktorý spoločnosť spustila vo februári. E-shop sa na obrate spoločnosti zatiaľ podieľa zanedbateľným percentom, má však slúžiť aj ako služba pre zákazníkov, ktorí vo svojich bydliskách nemajú k dispozícii kamennú predajňu dm drogerie markt.

Sieť sa totiž do malých miest nechystá. Napriek tomu ešte vidí na slovenskom trhu priestor na ďalšie rozširovanie. Kým za uplynulý obchodný rok otvorila len jednu prevádzku a momentálne ich má dovedna 140, ku koncu budúceho obchodného roka by ich malo byť 146. „Našim cieľom je mať 200 filiálok približne do siedmich rokov,“ uvádza Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Spoločnosť po prvýkrát svojim obratom presiahla hranicu 200 miliónov eur. Za uplynulý obchodný rok si totiž pripísala obrat 212,7 milióna eur, čo je medziročný nárast o 7,6 %. dm drogerie markt okrem e-shopu inovovala zákaznícky program active beauty, zrekonštruovala 8 filiálok a zväčšila dve prevádzky. Jej investície za rok dosiahli 8,2 milióna eur a počet zamestnancov sa zvýšil na 1461.

V novom obchodom roku sa jej investície budú pohybovať na rovnakej úrovni. Zákazníci okrem širšej siete kamenných predajní dostanú možnosť osobného odberu z e-shopu na filiálkach. Služba by mala byť dostupná v januári alebo februári. Spoločnosť zvažuje aj predaj liekov. Návštevníkom bude v dvadsiatke filiálok dostupná aj dekoporadkyňa. Prvá pracuje na pobočke v bratislavskom obchodnom centre Centrál. dm drogerie markt v tomto projekte spolupracuje so študentkami kozmetiky.

„A chceme predávať aj potraviny,“ zdôrazňuje Martin Podhradský. Na obrate spoločnosti sa predaj potravín podieľa viac ako desiatimi percentami. Návrh zákona o 2,5-percentnom odvode pre obchodné reťazce sa teda týka aj tejto siete drogérií. „Náš zisk sa tento rok ani neblíži k 2,5 percentu. Je to nesystémové riešenie, ktoré nás znevýhodňuje voči konkurentom, ktorí potraviny nepredávajú,“ dodáva.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera