logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Slovnaft rozširuje sieť kaviarní. Potenciál vidí v hotových jedlách

20. októbra 2018
Správy 0
1645
Slovnaft rozširuje sieť kaviarní. Potenciál vidí v hotových jedlách

Ešte len nedávno spojili sily Delia potraviny s čerpacou stanicou Lukoil. Prvú predajňu s potravinami otvorili na benzínke v bratislavskom Ružinove. Ak sa im spolupráca osvedčí, v projekte budú pokračovať. Sieť čerpačiek Shell zas buduje nový koncept občerstvenia, ktorý tvoria teplé jedlá na tranzitných staniciach a rozšírený sortiment základných potravín na mestských staniciach. Slovnaft sa vyberá inou cestou.

Spoločnosť Slovnaft na svojich prevádzkach od roku 2015 otvára kaviarne značky Fresh Corner. Z celkového počtu 253 čerpacích staníc, ktoré má spoločnosť vo svojom portfóliu, sa koncept nachádza na 167 prevádzkach. Do konca budúceho roka by malo pribudnúť ďalších 61. Aj preto Slovnaft označuje sám seba ako najväčšiu slovenskú sieť kaviarní. Denne sa na jeho prevádzkach predá viac ako 20-tisíc šálok kávy. Najobľúbenejším nápojom je espresso. Okrem kávy koncept ponúka aj pečivo, rýchle občerstvenie či šaláty. Vyhľadávaným jedlom je hotdog.

Práve cestou hotových jedál sa chce Slovnaft uberať ďalej. Spoločnosť pred časom skúšala na čerpacej stanici v Záhorskej Bystrici rozšírený sortiment potravín, keď ponúkala mliečne výrobky, cestoviny, cukor či olej. Zákazníkov si však nenašli. „Zistili sme, že slovenský zákazník nie je pripravený na to, že si má ísť na čerpaciu stanicu kúpiť múku a podobné potraviny. Myslíme si, že naši hostia chcú hotové jedlá. Skôr sa sústredíme na tento sortiment,“ uvádza hovorca spoločnosti Anton Molnár.

Ani štátne sviatky, kedy sú už viac ako rok predajne potravín zavreté, to významným spôsobom nemenia. „Na začiatku sme vnímali, že si prišli ľudia nakúpiť. Ale počas roka to nie je až taký počet dní, aby sme prehodnocovali sortiment,“ hovorí riaditeľka maloobchodnej siete Slovnaft Timea Reicher. Počas štátnych sviatkov je badať skôr zvýšený záujem návštevníkov o štandardný sortiment čerpacích staníc ako sú nealkoholické nápoje, alkohol či tabakové výrobky.

Slovnaft do maloobchodnej siete investoval od roku 2015 viac ako 80 miliónov eur. V budúcom roku to bude ďalších skoro 27 miliónov eur. „V Českej republike a Maďarsku sme otvorili Fresh Corner kaviarne aj mimo čerpacích staníc a podobne uvažujeme aj u nás,“ tvrdí Timea Reicher. Zaujímavé sú pre nich frekventované lokality ako napríklad autobusové stanice, obchodné centrá či nemocnice. Spoločnosť však zatiaľ nepodpísala zmluvu na nový priestor. Podobne ako v Maďarsku by na slovenský trh mohla prísť aj pojazdná kaviareň Fresh Corner či drive in, ktorý momentálne skúšajú v Česku.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera