logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Slováci si obľúbili online nákupy, dbajú však na recenzie

5. októbra 2018
Moderný trh 0
1854
Slováci si obľúbili online nákupy, dbajú však na recenzie

Pohodlie, nižšie ceny a úspora času. To sú faktory, ktoré stále viac nahrávajú nakupovaniu cez internet. Slováci si e-shopy obľúbili, radi si však preveria spoľahlivosť predajcu. Výrazne ich pritom ovplyvňujú recenzie.

Z najnovších prieskumov nákupného radcu Heureka.sk vyplynulo, že až 62 % zákazníkov si prečíta recenziu a na jej základe sa rozhodne pre nákup. Pritom 27 % opýtaných si recenzie prezrie takmer vždy a až 35 % si skontroluje hodnotenie zákazníkov pri predajcovi, s ktorým nemá žiadnu skúsenosť. Recenzie teda zohrávajú pri nákupnom rozhodovaní významnú úlohu. V prípade internetových obchodov zastávajú funkciu dobrého známeho, od ktorého si osobne necháme odporučiť kamennú predajňu a ktorý vie, čomu sa vyhnúť.

Pre orientáciu v kvalite e-shopu slúži aj certifikát Overené zákazníkmi. Ide o akúsi pečať kvality, ktorú na základe užívateľských skúsenosti a názorov udeľuje práve Heureka. Toto označenie je kritériom pri výbere e-shopu až pre 65 % zákazníkov.

Tomáš Braverman, generálny riaditeľ Heureky, hodnotí: „Slováci nakupujú online čoraz častejšie. Využívajú nástroje aj komfort, ktoré im online nákupy prinášajú, prekonali obavy o bezpečnosť online platieb, nedôveru v iné spôsoby doručenia, ako je dobierka. Začali si tiež všímať hodnotenia iných zákazníkov a riadiť sa podľa nich. Online nakupovanie je tak čoraz bežnejšou záležitosťou a aktivitou aj v oblasti tovarov bežnej spotreby.“

Nespornou výhodou online nákupu je rýchlosť dodania tovaru. Priemerná doba doručenia objednávky z dôveryhodných e-shopov, ktoré majú certifikát Overené zákazníkmi od Heureky, je 2,5 dňa. Môžete si tiež vybrať, či vám je pohodlné nechať si tovar doručiť domov, kuriérom na inú adresu alebo si ho vyzdvihnete na spriatelenej výdajni. Aby ste však svoj tovar dostali čo najskôr, Heureka odporúča platbu kartou online.  Predajcovia totiž expedujú zásielku až po pripísaní úhrady na účet. V prípade platby bankovým prevodom sa môže dodacia lehota predĺžiť.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera