logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Tesco v programe Farmársky grant znovu vzdeláva malých slovenských dodávateľov

20. septembra 2018
Správy 0
1889
Tesco v programe Farmársky grant znovu vzdeláva malých slovenských dodávateľov

Program Farmársky grant, ktorý má pripraviť malých slovenských farmárov na dodávanie do obchodov, pripravuje reťazec Tesco v spolupráci s Nadáciou Tesco a Združením mladých farmárov na Slovensku. Nadácia podporí vzdelávací program sumou 80-tisíc eur.

„Teší nás vysoký záujem slovenských farmárov a malých výrobcov potravín o vzdelávací program Farmársky grant, vďaka ktorému môžu profesijne ďalej rásť. Za predchádzajúce štyri roky sme vzdelávanie našich partnerov podporili sumou takmer 400-tisíc eur. Naším cieľom je byť dlhodobým partnerom slovenských farmárov, pomôcť im stať sa úspešnými dodávateľmi pre obchodné siete, zatraktívniť ich ponuku pre zákazníkov a pomôcť im tak uspieť v konkurencii. Tento rok sme v rámci Farmárskeho grantu pripravili jedinečnú novinku, takzvané on-site poradenstvo. Experti z rôznych oblastí poľnohospodárskej výroby poradia partnerom práve tam, kde vidia priestor na zlepšenie, a navyše priamo v ich prevádzkach,“ uvádza Veronika Bush, správkyňa Nadácie Tesco a riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

Producentom zapojeným do Farmárskeho grantu poradia v ich prevádzkach odborníci z oblasti hygieny, marketingu, cenotvorby, legislatívy či webdizajnu. Cieľom poradenstva bude upraviť a zlepšiť ich produkty vrátane balenia či marketingu tak, aby zodpovedali aktuálnym trendom na trhu a najmä očakávaniam zákazníkov.

„Cieľom projektu bude v piatich etapách podpora malých výrobcov potravín, aby sa mohli stať úspešnými dodávateľmi pre obchodné reťazce, a tak im umožnili zvyšovať atraktivitu ich produktov z pohľadu zákazníkov. Súčasťou tohto ročníka bude okrem návštev jednotlivých fariem či výrobní aj on-site poradenstvo, ktoré nám pomôže neskôr zhodnotiť ich pokroky v rámci našej spolupráce,“ povedal Milan Jurky, predseda Združenia mladých farmárov na Slovensku – ASYF.

V uplynulých ročníkoch si slovenskí farmári prehlbovali vedomosti v oblastiach hygieny, bezpečnosti, kvality, technologických procesov a nových podnikateľských zručností. V rámci série teoretických aj praktických vzdelávacích aktivít sa výrobcovia dozvedeli viac informácií o možnostiach spolupráce s reťazcom, o požiadavkách na kvalitu, bezpečnosť potravín aj spôsoboch, ako budovať značku a marketing.

Do grantového programu sa môžu prihlásiť malé a stredné firmy, živnostníci, samostatne hospodáriaci roľníci, odbytové a kolektívne združenia so sídlom na Slovensku.

„Mnohí farmári a výrobcovia dokážu vyrábať skutočne vynikajúce výrobky, ale nemajú skúsenosť s tým, ako dodávať pre obchod, aké požiadavky má reťazec, ako výrobok zabaliť, aký marketing mu urobiť, aké sú vhodné veľkosti balenia, ako by mala vyzerať web stránka. Pretože vieme, aké náročné je pre farmárov odísť zo svojej farmy, prinášame tento rok novinku a prichádzame my k nim. Dali sme dokopy skupinu odborníkov, ktorí prídu priamo k účastníkom a pomôžu im v tých oblastiach, v ktorých to potrebujú,“ uviedla Veronika Bush.

„Zatiaľ sa prihlásilo 25 farmárov. Chceme sa zamerať na tých, ktorí už majú nejaké skúsenosti. Majú svoje výrobky a robia napríklad predaj z dvora. Chceme, aby po skončení projektu skutočne dokázali dodávať do regionálnych predajní obchodného reťazca. Veríme, že sa nám takýmto spôsobom podarí dosiahnuť, aby sa menší poľnohospodári začali znova venovať aj spracovaniu svojich produktov,“ povedal Milan Jurky.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera