logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

12. septembra 2018
Blog 0
2700
Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

Minule sme si povedali viac o jedle, čo tak teraz niečo typické pre Slovensko – pozrime sa, akými rôznymi spôsobmi prebieha komunikácia a medializácia značiek alkoholu. Samozrejme, reklama na alkohol má na slovenskom trhu isté obmedzenia, ktoré podliehajú Zákonu o reklame, ale napriek tomu je možné podchytiť ich komunikáciu kreatívnym spôsobom. Napríklad sa aj vyzliecť donaha…

Komunikácia značiek slovenských vín sa zdá byť tradičná – opisujú ich chuťové vlastnosti, prípadne ocenenia, ktoré dané víno dostalo. Niektoré značky siahnu aj po párovaní chutí s receptom jedla, ktoré odporučí ich someliér a čitateľov to môže zaujať. Je to príjemné, no ničím to nevzbudí náležitú pozornosť. Ale stačí sa pozrieť hneď za hranice k našim českým bratom a zistíme, že napríklad taká Becherovka na to ide z úplne iného uhla.

Napriek tomu, že ide o zahraničnú značku, snaží sa komunikovať na lokálnej úrovni. Na Slovensku preto začala spolupracovať s miestnymi umelcami a podarilo sa jej vytvoriť Becher ateliér, ktorým zaujala predovšetkým mladých ľudí na sociálnych sieťach. Veď kto by nechcel mať vlastný portrét namaľovaný známou osobnosťou? Pokračuje však aj na inom fronte a tým je osobný kontakt: stavila na vlastného slovenského Becherovka ambasádora, ktorého pekne spropagovala a, samozrejme, ktorého môžete stretnúť aj na akciách, ktoré táto značka obľúbeného likéru organizuje po celom Slovensku.

Iné značky stavajú tiež na osobnom kontakte, a preto môžete na našom najznámejšom festivale Pohoda stretnúť Urpiner, ktorý stavil nielen na poctivé slovenské pivá, ale aj na Mareka Hamšíka. Ten na ňom mal nielen autogramiádu, ale aj predviedol, ako to zvláda s čapovaním piva. Na našom druhom top festivale zase kraľovala značka whiskey Jameson, ktorý je dlhoročným partnerom Grape festivalu. Jameson sa snaží komunikovať na mladých ľudí a darí sa mu. Sú to rôzne netradičné aktivity na upútanie cieľovej skupiny, a tak sa ste sa v minulom roku mohli stretnúť so žabím princom a tento rok zase s mimozemšťanom…

Avšak za mňa absolútnym topom v komunikácii je vodka Absolt, ktorá v tomto roku prišla so skutočne nevšedným videom pod názvom Vodka, ktorá nemá čo skrývať. Rozhodla sa priblížiť samotný proces svojej výroby spotrebiteľom a tiež demonštrovať to, že pred nimi skutočne nič neskrýva. Ako? Do videa obsadila svojich zamestnancov, ktorí sú natoľko presvedčení o jej transparentnosti nielen vo výrobe, že boli kvôli nej ochotní vyzliecť sa donaha a ukázať Doslova a absolútne všetko, a to nielen z výroby vodky Absolut a zo svojej práce, ale aj zo súkromia. Žiaden najatý komparz, ani kvázi herci. Skutoční zamestnanci, od bežných za pásom až po manažérov. Tomu sa hovorí lojalita! Koľko z vás by to pre svojho zamestnávateľa bolo ochotných urobiť? A myslíte, že sa na niečo podobné môžeme tešiť aj na našom malom Slovensku?

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera