logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

12. septembra 2018
Blog 0
3185
Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

Minule sme si povedali viac o jedle, čo tak teraz niečo typické pre Slovensko – pozrime sa, akými rôznymi spôsobmi prebieha komunikácia a medializácia značiek alkoholu. Samozrejme, reklama na alkohol má na slovenskom trhu isté obmedzenia, ktoré podliehajú Zákonu o reklame, ale napriek tomu je možné podchytiť ich komunikáciu kreatívnym spôsobom. Napríklad sa aj vyzliecť donaha…

Komunikácia značiek slovenských vín sa zdá byť tradičná – opisujú ich chuťové vlastnosti, prípadne ocenenia, ktoré dané víno dostalo. Niektoré značky siahnu aj po párovaní chutí s receptom jedla, ktoré odporučí ich someliér a čitateľov to môže zaujať. Je to príjemné, no ničím to nevzbudí náležitú pozornosť. Ale stačí sa pozrieť hneď za hranice k našim českým bratom a zistíme, že napríklad taká Becherovka na to ide z úplne iného uhla.

Napriek tomu, že ide o zahraničnú značku, snaží sa komunikovať na lokálnej úrovni. Na Slovensku preto začala spolupracovať s miestnymi umelcami a podarilo sa jej vytvoriť Becher ateliér, ktorým zaujala predovšetkým mladých ľudí na sociálnych sieťach. Veď kto by nechcel mať vlastný portrét namaľovaný známou osobnosťou? Pokračuje však aj na inom fronte a tým je osobný kontakt: stavila na vlastného slovenského Becherovka ambasádora, ktorého pekne spropagovala a, samozrejme, ktorého môžete stretnúť aj na akciách, ktoré táto značka obľúbeného likéru organizuje po celom Slovensku.

Iné značky stavajú tiež na osobnom kontakte, a preto môžete na našom najznámejšom festivale Pohoda stretnúť Urpiner, ktorý stavil nielen na poctivé slovenské pivá, ale aj na Mareka Hamšíka. Ten na ňom mal nielen autogramiádu, ale aj predviedol, ako to zvláda s čapovaním piva. Na našom druhom top festivale zase kraľovala značka whiskey Jameson, ktorý je dlhoročným partnerom Grape festivalu. Jameson sa snaží komunikovať na mladých ľudí a darí sa mu. Sú to rôzne netradičné aktivity na upútanie cieľovej skupiny, a tak sa ste sa v minulom roku mohli stretnúť so žabím princom a tento rok zase s mimozemšťanom…

Avšak za mňa absolútnym topom v komunikácii je vodka Absolt, ktorá v tomto roku prišla so skutočne nevšedným videom pod názvom Vodka, ktorá nemá čo skrývať. Rozhodla sa priblížiť samotný proces svojej výroby spotrebiteľom a tiež demonštrovať to, že pred nimi skutočne nič neskrýva. Ako? Do videa obsadila svojich zamestnancov, ktorí sú natoľko presvedčení o jej transparentnosti nielen vo výrobe, že boli kvôli nej ochotní vyzliecť sa donaha a ukázať Doslova a absolútne všetko, a to nielen z výroby vodky Absolut a zo svojej práce, ale aj zo súkromia. Žiaden najatý komparz, ani kvázi herci. Skutoční zamestnanci, od bežných za pásom až po manažérov. Tomu sa hovorí lojalita! Koľko z vás by to pre svojho zamestnávateľa bolo ochotných urobiť? A myslíte, že sa na niečo podobné môžeme tešiť aj na našom malom Slovensku?

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera