logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

12. septembra 2018
Blog 0
3380
Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

Minule sme si povedali viac o jedle, čo tak teraz niečo typické pre Slovensko – pozrime sa, akými rôznymi spôsobmi prebieha komunikácia a medializácia značiek alkoholu. Samozrejme, reklama na alkohol má na slovenskom trhu isté obmedzenia, ktoré podliehajú Zákonu o reklame, ale napriek tomu je možné podchytiť ich komunikáciu kreatívnym spôsobom. Napríklad sa aj vyzliecť donaha…

Komunikácia značiek slovenských vín sa zdá byť tradičná – opisujú ich chuťové vlastnosti, prípadne ocenenia, ktoré dané víno dostalo. Niektoré značky siahnu aj po párovaní chutí s receptom jedla, ktoré odporučí ich someliér a čitateľov to môže zaujať. Je to príjemné, no ničím to nevzbudí náležitú pozornosť. Ale stačí sa pozrieť hneď za hranice k našim českým bratom a zistíme, že napríklad taká Becherovka na to ide z úplne iného uhla.

Napriek tomu, že ide o zahraničnú značku, snaží sa komunikovať na lokálnej úrovni. Na Slovensku preto začala spolupracovať s miestnymi umelcami a podarilo sa jej vytvoriť Becher ateliér, ktorým zaujala predovšetkým mladých ľudí na sociálnych sieťach. Veď kto by nechcel mať vlastný portrét namaľovaný známou osobnosťou? Pokračuje však aj na inom fronte a tým je osobný kontakt: stavila na vlastného slovenského Becherovka ambasádora, ktorého pekne spropagovala a, samozrejme, ktorého môžete stretnúť aj na akciách, ktoré táto značka obľúbeného likéru organizuje po celom Slovensku.

Iné značky stavajú tiež na osobnom kontakte, a preto môžete na našom najznámejšom festivale Pohoda stretnúť Urpiner, ktorý stavil nielen na poctivé slovenské pivá, ale aj na Mareka Hamšíka. Ten na ňom mal nielen autogramiádu, ale aj predviedol, ako to zvláda s čapovaním piva. Na našom druhom top festivale zase kraľovala značka whiskey Jameson, ktorý je dlhoročným partnerom Grape festivalu. Jameson sa snaží komunikovať na mladých ľudí a darí sa mu. Sú to rôzne netradičné aktivity na upútanie cieľovej skupiny, a tak sa ste sa v minulom roku mohli stretnúť so žabím princom a tento rok zase s mimozemšťanom…

Avšak za mňa absolútnym topom v komunikácii je vodka Absolt, ktorá v tomto roku prišla so skutočne nevšedným videom pod názvom Vodka, ktorá nemá čo skrývať. Rozhodla sa priblížiť samotný proces svojej výroby spotrebiteľom a tiež demonštrovať to, že pred nimi skutočne nič neskrýva. Ako? Do videa obsadila svojich zamestnancov, ktorí sú natoľko presvedčení o jej transparentnosti nielen vo výrobe, že boli kvôli nej ochotní vyzliecť sa donaha a ukázať Doslova a absolútne všetko, a to nielen z výroby vodky Absolut a zo svojej práce, ale aj zo súkromia. Žiaden najatý komparz, ani kvázi herci. Skutoční zamestnanci, od bežných za pásom až po manažérov. Tomu sa hovorí lojalita! Koľko z vás by to pre svojho zamestnávateľa bolo ochotných urobiť? A myslíte, že sa na niečo podobné môžeme tešiť aj na našom malom Slovensku?

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok