logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Kapacita plechovkovej linky v Šariši sa zvýši o tretinu

11. septembra 2018
Správy 0
1416
Kapacita plechovkovej linky v Šariši sa zvýši o tretinu

V Pivovare Šariš bude už o pár mesiacov naplno v prevádzke rozšírená plechovková linka, inovuje sa linka pre stáčanie fliaš a investuje sa aj do novej filtračnej linky. Celkové investície spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko sa odhadujú na viac ako štyri milióny eur.

Najvýraznejšou z plánovaných zmien je modernizácia plechovkovej linky, ktorá si vyžiada celkovú investíciu vo výške 2,1 milióna eur. Jej súčasná vyťaženosť je na úrovni 90 % a neustále rastie. Na rok 2019 sa odhaduje na 95 %. Vďaka investícii sa zvýši jej kapacita o tretinu, čo znamená navýšenie produkcie na 22-tisíc hektolitrov mesačne.

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko touto investíciou reaguje na rast licenčnej výroby v Pivovare Šariš. Okrem domácich značiek Šariš, Topvar a Smädný Mních sa totiž v pivovare na východe varia aj ochutené varianty Birellu, po ktorých siaha stále viac zákazníkov.

Na novej plechovkovej linke sa budú plniť obaly všetkých spomínaných značiek s objemom 400 ml, 500 ml a 550 ml, určené pre slovenský a maďarský trh. „Ako kľúčový hráč na pivnom trhu chceme na tento dopyt adekvátne reagovať, aby sa naše pivo dostalo ku všetkým, ktorí si ním chcú osviežiť deň,“ vysvetľuje Grant Liversage, generálny riaditeľ Plzeňského Prazdroja nárast licenčnej výroby v pivovare.

Začiatok prípravných prác je plánovaný už na jeseň tohto roka, inštalácia novej linky prebehne v januári 2019, pričom v plnej prevádzke bude od konca februára. „Vďaka investícii do novej plechovkovej linky zvýšime efektivitu našej výroby a to pri udržaní všetkých pracovných miest,“ vraví Ján Čerkala, manažér závodu Pivovaru Šariš.

Pivný trh sa mení

Pivný trh prešiel v poslednom období významnými zmenami. Preferencie zákazníkov sa významne posúvajú – ochutené nealkoholické pivo sa stalo najdynamickejšie rastúcou kategóriou uplynulého roka, kedy zaznamenalo zhruba 20%-ný nárast. 

Spoločnosť inštaláciou novej plechovkovej linky zároveň reaguje na všeobecný trend zvyšujúcej sa obľúbenosti plechoviek. „Pivo v plechovke sa stalo ideálnym spôsobom ako si vychutnať svoju obľúbenú značku kdekoľvek a kedykoľvek. Na základe našich predpokladov by sme už v roku 2019 neboli schopní pokrývať dopyt po tomto type obalov, preto je investícia do novej plechovkovej linky nevyhnutnosťou,“ hodnotí Grant Liversage.

Aktuálne ide o najväčšiu investíciu v pivovare, nie však o jedinú. „Finančný vklad do výmeny strojov na linke pre stáčanie fliaš si vyžaduje 600-tisíc eur. Rovnako investujeme aj do novej filtračnej linky za 1,7 milióna eur,“ uzatvára výpočet generálny riaditeľ.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok