logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Kapacita plechovkovej linky v Šariši sa zvýši o tretinu

11. septembra 2018
Správy 0
1156
Kapacita plechovkovej linky v Šariši sa zvýši o tretinu

V Pivovare Šariš bude už o pár mesiacov naplno v prevádzke rozšírená plechovková linka, inovuje sa linka pre stáčanie fliaš a investuje sa aj do novej filtračnej linky. Celkové investície spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko sa odhadujú na viac ako štyri milióny eur.

Najvýraznejšou z plánovaných zmien je modernizácia plechovkovej linky, ktorá si vyžiada celkovú investíciu vo výške 2,1 milióna eur. Jej súčasná vyťaženosť je na úrovni 90 % a neustále rastie. Na rok 2019 sa odhaduje na 95 %. Vďaka investícii sa zvýši jej kapacita o tretinu, čo znamená navýšenie produkcie na 22-tisíc hektolitrov mesačne.

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko touto investíciou reaguje na rast licenčnej výroby v Pivovare Šariš. Okrem domácich značiek Šariš, Topvar a Smädný Mních sa totiž v pivovare na východe varia aj ochutené varianty Birellu, po ktorých siaha stále viac zákazníkov.

Na novej plechovkovej linke sa budú plniť obaly všetkých spomínaných značiek s objemom 400 ml, 500 ml a 550 ml, určené pre slovenský a maďarský trh. „Ako kľúčový hráč na pivnom trhu chceme na tento dopyt adekvátne reagovať, aby sa naše pivo dostalo ku všetkým, ktorí si ním chcú osviežiť deň,“ vysvetľuje Grant Liversage, generálny riaditeľ Plzeňského Prazdroja nárast licenčnej výroby v pivovare.

Začiatok prípravných prác je plánovaný už na jeseň tohto roka, inštalácia novej linky prebehne v januári 2019, pričom v plnej prevádzke bude od konca februára. „Vďaka investícii do novej plechovkovej linky zvýšime efektivitu našej výroby a to pri udržaní všetkých pracovných miest,“ vraví Ján Čerkala, manažér závodu Pivovaru Šariš.

Pivný trh sa mení

Pivný trh prešiel v poslednom období významnými zmenami. Preferencie zákazníkov sa významne posúvajú – ochutené nealkoholické pivo sa stalo najdynamickejšie rastúcou kategóriou uplynulého roka, kedy zaznamenalo zhruba 20%-ný nárast. 

Spoločnosť inštaláciou novej plechovkovej linky zároveň reaguje na všeobecný trend zvyšujúcej sa obľúbenosti plechoviek. „Pivo v plechovke sa stalo ideálnym spôsobom ako si vychutnať svoju obľúbenú značku kdekoľvek a kedykoľvek. Na základe našich predpokladov by sme už v roku 2019 neboli schopní pokrývať dopyt po tomto type obalov, preto je investícia do novej plechovkovej linky nevyhnutnosťou,“ hodnotí Grant Liversage.

Aktuálne ide o najväčšiu investíciu v pivovare, nie však o jedinú. „Finančný vklad do výmeny strojov na linke pre stáčanie fliaš si vyžaduje 600-tisíc eur. Rovnako investujeme aj do novej filtračnej linky za 1,7 milióna eur,“ uzatvára výpočet generálny riaditeľ.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera