Zákazník si na internete vyberie pečivo, čerstvé mäso či ryby z obslužných pultov, zeleninu a iné výrobky. Osobný nákupca mu všetko prichystá a do pol hodiny dovezie domov. Už čoskoro bude takáto služba dostupná pre zákazníkov bratislavskej siete Yeme. Ale len pod jednou podmienkou. Zákazník musí bývať neďaleko kamenných predajní reťazca.
„Na začiatok sprístupnime službu len na malom území v blízkosti Yeme Panorama City, aby sme aj my zistili, aký bude záujem zo strany zákazníkov,“ uvádza pre Tovar&Predaj majiteľ siete Peter Varmuža. Služba by mala byť pre spotrebiteľov dostupná od jesene. Ako prvý informáciu priniesol Trend.sk.
„Na začiatku bude len niekoľko málo osobných nákupcov, vrátane manažéra projektu. Práve on bude spočiatku najčastejšie s úsmevom odovzdávať zákazníkom nákup,“ vysvetľuje Peter Varmuža. Súčasťou pracovnej kultúry siete je totiž aj priama zodpovednosť manažérov za dodanie služby a kontakt s nakupujúcimi. „Pokojne sa zákazníkom môže stať, že ‚predavačka‘, ktorá ich obslúžila, našla pre nich tovar a poradila im, bola naša obchodná riaditeľka. Na pokladni nájdu blokovať tiež aj mňa,“ pokračuje.
Aj z dlhodobého hľadiska chce Yeme službu internetového obchodu poskytovať v blízkosti predajní. Ľudia, ktorí nakupujú v Yeme, totiž preferujú potraviny, ktoré sa vyrábajú na farme alebo vo výrobe siete. Ide teda o čerstvé produkty, ktoré nevydržia dlhú cestu. S tým súvisí aj dostupnosť služby naviazaná priamo na kamenné prevádzky, odkiaľ bude tovar doručený. Donáška potravín z predajne ku zákazníkovi by mala stáť päť eur.
Rovnako na jeseň by mala otvoriť štvrtá kamenná predajňa Yeme na Námestí SNP. Ako prvý o tom koncom mája informoval Tovar&Predaj. Pôjde o mestský koncept, ktorý ráta s väčšiu zónu na raňajky a obedy tu a teraz.
Tatiana Kapitánová, tatiana.kapitanova@atoz.sk