Najnovšia reklamná kampaň spoločnosti Terno od spoločnosti Made by Vaculik pracuje s novým sloganom Terno – našťastie blízko. V sérii TV spotov vystupuje bežná mestská rodina, ktorá potrebuje rýchlo dokúpiť základné potraviny – ovocie, zeleninu, pečivo alebo mliečne výrobky.
„Naša najnovšia kampaň upozorňuje na blízkosť Terno predajní, ktoré sa nachádzajú pri domovoch našich zákazníkov,“ povedala Anna Buzinkay, marketing and PR director spoločnosti Terno. Zákazníci si tak môžu kedykoľvek odbehnúť a doplniť chýbajúce základné potraviny pre svoju rodinu a blízkych. Členovia rodiny sa po otvorení špajze, chladničky alebo rúry ocitnú priamo v predajni Terno, kde nájdu všetko, čo potrebujú.
„Našim hlavným cieľom je na bežných každodenných situáciách ukázať, že Terno je ideálnym miestom pre rýchly a pohodlný doplnkový nákup obľúbených potravín v blízkosti domovov,“ doplnila Anna Buzinkay.
Tri televízne spoty sú zamerané na najčastejšie kupované položky – ovocie a zelenina, pekárenské výrobky a mliečne produkty. „Zaujmú najmä spôsobom strihu, ktorý dramatizuje benefit blízkosti. Terno je pre rodiny špajzou, chladničkou alebo rúrou na pečenie. Strih je v príbehoch veľmi dôležitým a efektným prvkom,“ hovorí Peter Ižo, creative director spoločnosti Made by Vaculik.
Reklamná kampaň pobeží tri mesiace, v televíziách bola nasadená od 20. augusta. Sprevádza ju rozsiahla on-line podpora, vrátane komunikácie na sociálnych sieťach, ďalej mediálna podpora v OOH a printoch. S miernym časovým odstupom sa pridajú aj rádiá.