logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Martin Štrba, riaditeľ internetového obchodu spoločnosti Martinus: Chcem všetky situácie využiť naplno

22. augusta 2018
Profily 0
4979
Martin Štrba, riaditeľ internetového obchodu spoločnosti Martinus: Chcem všetky situácie využiť naplno

Pracovné skúsenosti zbieral v spoločnostiach Slovak Telekom a Daimler-Chrysler. Do Martinusu prišiel pred desiatimi rokmi. V kníhkupectve má na starosti internetový predaj, logistiku a manažment ľudí, ktorí pracujú na tom, aby sa všetky internetové zásielky dostali k zákazníkom na Slovensku a v Česku kvalitne a včas. Neodmietne žiadnu možnosť spoznávať nové miesta/krajiny a prijme každú pozvánku na akýkoľvek šport.

 

Úspech

Nepovažujem sa za človeka, ktorý by k životu potreboval úspech. Mojim najväčším zadosťučinením je, keď sú ľudia, za ktorých zodpovedám, spokojní, a procesy, ktoré riadim, fungujú na 100 percent. Nie som vôbec dobrý v sebaprezentácii, preto sa snažím správať tak, aby ma výsledky a dobrá povesť skôr predbiehali.

Motto

„Wherever you are, be all there.“ Pre mňa to znamená sústrediť sa presne na to, čo robím, tam, kde som. Jednoducho (vy)užiť každú situáciu naplno. Pri cestovaní to pre mňa znamená spoznať čo najviac miesto, kde práve som.

Rodina
Manželka je človek, ktorý má vo všetkom dlhodobo podporuje a vytvára také zázemie, kde sa vždy dokážem upokojiť a načerpať energiu. Momentálne nám veľkú radosť robí náš malý „svišť“ Šimonko.

Šťastné číslo – 2

Priznám sa, že neverím v šťastné čísla ani podobné vonkajšie zásahy osudu. Keď som hral hokej, mal som číslo 26 a celkovo ma celý život sprevádzajú čísla začínajúce dvojkou.

Peniaze

Nástroj, ktorý pomáha jednoduchšie napĺňať moje sny – domov, cestovanie, zážitky.

Hobby
Šport a cestovanie. V lete pravidelne behávam, bicyklujem a robím windsurfing, v zime floorball a lyžovanie. Zároveň, väčšina našich úspor ide do cestovania po svete a spoznávania nových krajín.

 Vízia

Pracovná vízia – Martinus ako miesto, kde ľudia radi pracujú a zákazníci dostávajú najlepšie služby.

Osobná vízia – mať dostatok času na rodinu a hobby.

Životný cieľ

Správať sa tak, aby ľudia okolo mňa boli šťastnejší a naše deti zdedili rovnako krásnu planétu a mali možnosti, ako máme momentálne my. A zdokonaliť sa vo windsurfingu.

Čo ma rozosmialo – v poslednom čase

S kolegami v práci si užívame veľa zábavy. Malé dieťa je tiež dostatočným zdrojom vtipných situácií. Je teda veľmi ťažké vybrať konkrétny moment alebo situáciu.

Vzor

Mojím vzorom je môj otec. Je to veľmi milý a prajný človek. Je férový, pracovitý a vždy rád pomôže.

Kniha a film

Uf, a chcete to abecedne alebo podľa obdobia? Medzi moje najobľúbenejšie knihy patria: Boh múch, Válka s mloky, Stvorení pre beh, Marťan, Lehké fantastično… Z filmov si vždy rád pozriem Forresta Gumpa, trilógiu „Ocean‘s“ a Pána prsteňov.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok