logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Slovenský Datart už patrí pod Elektrosped, značka žije ďalej

17. júla 2018
Moderný trh 0
1282
Slovenský Datart už patrí pod Elektrosped, značka žije ďalej

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic postúpila na Slovensku do finálnej fázy. Jediným a stopercentným vlastníkom slovenského Datartu sa stala firma Elektrosped, ktorá patrí do skupiny HP Tronic a ktorá na Slovensku prevádzkuje e-shop Hej.sk. Značka Datart samozrejme na slovenskom trhu zostáva, a navyše tu plánuje ďalšiu expanziu.

Pre zákazníkov sa teda nič nemení, e-shop datart.sk i kamenné predajne budú naďalej fungovať v tradičných farbách Datartu. Ponuka tovaru a služieb elektrošpecialistu sa tiež teraz nemení, do budúcnosti bude rozšírená. K súčasným šestnástim predajniam tak budú postupne pribúdať ďalšie. Svoju prvú slovenskú predajňu otvoril Datart v roku 1999 v Banskej Bystrici, e-shop potom v roku 2007.

„Silné zázemie skupiny HP Tronic nám umožní významne posilniť pozíciu na slovenskom trhu. Ponuku produktov vďaka tomu rozšírime, a aj naďalej budeme zákazníkom ponúkať čo najlepšie služby, vrátane Datart dopravy po celom Slovensku. Zároveň využijeme naše mnohoročné skúsenosti elektrošpecialistu. Rovnako tak budeme zlepšovať podmienky pre zamestnancov, aby sa mohli pracovne rozvíjať a zároveň udržiavať rovnováhu medzi súkromným a pracovným životom,“ vysvetľuje Jan Samko, marketingový riaditeľ Datartu.

Slovenský Datart bol organizačnou zložkou českého Datartu. Slovenská časť firmy tak v procese fúzie predbehla český Datart, ktorý má kompletné začlenenie do holdingu HP Tronic ešte pred sebou. Všetky záväzky a pohľadávky slovenského Datartu prešli na Elektrosped.

Celá fúzia na českom i slovenskom trhu bola vlani na jeseň schválená Úradom pre ochranu hospodárskej súťaže a Protimonopolným úradom Slovenskej republiky. Finálnym spojením holdingu HP Tronic a obchodného reťazca Datart vznikne na českom a slovenskom trhu reťazec s ročnými tržbami cez 15 miliárd českých korún so sieťou zhruba 130 elektropredajní, ktoré každý rok navštívi viac ako 22 miliónov zákazníkov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera