logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Lidl obmedzí množstvo pridaného cukru a soli vo vlastných značkách

2. júla 2018
Moderný trh 0
1775
Lidl obmedzí množstvo pridaného cukru a soli vo vlastných značkách

Do roku 2025 zníži diskontný reťazec množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek až o pätinu

 

Zdravie zákazníkov je pre spoločnosť Lidl kľúčové, obchodný reťazec sa preto rozhodol významne obmedziť podiel pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Cieľom obchodného reťazca je znížiť do roku 2025 množstvo spomenutých pridaných látok o 20%.

Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované najmä deťmi. Z tohto dôvodu bude diskont znižovať obsah pridaného cukru a soli pri výrobkoch ako sú raňajkové cereálie, jogurty a jogurtové nápoje, zmrzliny, sladké pečivo a nátierky, sladkosti, omáčky a hotové jedlá. Pri znižovaní množstva pridanej soli pôjde predovšetkým o chlieb, pečivo, mäsové výrobky, slané pochutiny a hotové jedlá ako napr. pizza.

Nadmerná konzumácia cukru môže viesť k vážnym zdravotným komplikáciám, ako obezita, srdcovo-cievne ochorenia či cukrovka. Negatívny vplyv na ľudský organizmus má aj príliš veľa soli. Môže dôjsť k zvýšeniu krvného tlaku či dehydratácii pokožky.

„Lidl je obchodným reťazcom, ktorý o spoločenskej zodpovednosti nielen hovorí, ale realizuje aj konkrétne kroky. Ako predajca potravín si uvedomujeme a prijímame našu zodpovednosť za zdravie našich zákazníkov. Rozhodli sme sa znižovať obsah pridaného cukru a soli prednostne v jedlách a potravinách, ktoré konzumujú deti,“ uviedol Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika za rezort nákup. „Už teraz však podrobne analyzujeme celý náš sortiment vlastných značiek. Pri týchto produktoch, ktoré tvoria viac ako 80% nášho sortimentu, máme totiž priamy dosah na kvalitu a zloženie,“ uzavrel Martin Nagy.

Lidl sa nedávno zaviazal znížiť do roku 2025 používanie plastov o najmenej 20%. Diskont chce v rovnakom období zároveň dosiahnuť 100% recyklovateľnosť plastových obalov svojich vlastných značiek. Najneskôr od roku 2025 sa na pultoch predajní Lidl Slovenská republika nebudú nachádzať vajcia z klietkových chovov. Uvedené platí tiež pre vajcia použité v zložení výrobkov vlastných značiek reťazca.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera